21 února 2013

Co dodat?....



24 komentářů:

  1. Snímek s balíky sena nebo slámy má skvělou kompozici, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. Dodat není co, zato fotka je úžasná!!!   

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to, že chodíš jen s Bobešem? Co ti druzí dva?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ti byli s dcerou na chatě.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: To byla taková malá narážka na hlavního admina. Ten chce po členech AK ba jim přímo nakazuje a zakazuje dávat článek jen o jedné fotce která nemá žádný doprovodný text. Takže jsem ráa že mne se to netýká....

    OdpovědětVymazat
  6. Fotka je krásná a opravdu nepotřebuje slova.

    OdpovědětVymazat
  7. Japato, že zemědělci nechali na polích slámu? Musím se culit na tvým malinkým protestem nad óóóóóó Mistrem...   

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka je skvělá a k tomu není co dodávat

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To nenechali zemědělci, to má ten člobrda co má ty koně který jsem nevypátrala. Tak v takový chumelenici by taky ani nebyli venku...až bude líp, vyrazím je najít

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Neskromně řeknu ano, ta se zase povedla     

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásná diagonální kompozice. Jen si nejsem úplně jistý tím levým okrajem fotky - jako bys váhala, jestli máš ten stromek do obrazu zahrnout nebo ne. Osobně si myslím, že by tam být měl .

    OdpovědětVymazat
  12. Prima snímek. Mně by se sice líbil asi víc v barvě,protože v zimě těch barev není tolik, ale má fajn kompozici.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Spíš jsem ho měla oříznout aby nebyl vidět, o už tam totiž začal šílenej borčus, je to hned vedle autoservisu, takže tam byla ohromná hromada starých pneumatik, ostatně ty dvě už s té hromady utekly....

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Aby byl barevnej, musela bych odně saturovat protože ono to v té metelici moc barvama nehýřilo. Proto mi připadalo lepší převést to do čb.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:A kdybych šla blíž k němu aby nebyl v záběru, tak už by zase zmizel ten odskok těch jednotlivých balíků. Ten se mi na tom právě moc líbil...

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: nemyslela jsem hýřit barvama to je jasné, že to v zimě nejde.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:Já vím ...

    OdpovědětVymazat
  18. Beze slov? To je od tebe opravdu, ale opravdu ošklivé

    OdpovědětVymazat
  19. [20]:Myslíš vůči S.R.? To je mi fuk, páč nejsem v AK. A myslím si že všichni kdo ke mně chodí jsou lidé inteligentní kteří si umějí v té fotce vždycky najít to co jí chtěl básník resp. fotograf říct.....

    OdpovědětVymazat
  20. Asi mám divokou představivost, ale mně to připadá jako bezva montáž s maxi kovovými knoflíky, které mají i ksichtíky a taky jedním kovovým prstenem. Miláááššššek!

    OdpovědětVymazat
  21. [23]:Budeme hádat milášku? Co má ten ošklivý hobitek v rušišce? Respektive ve foťáku ?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....