12 ledna 2013

Živel nejdůležitější....

Voda....nevyzpytatelný živel. Během chvilky dokáže ukázat co umí
i maličká stružka vinoucí se zahradou. A my jen koukáme a nestačíme se divit.
Má tu moc zastavit i jiný živel, oheň. Umí životy brát, ale i život zachovat.
Bez ní bychom nebyli, byla by z nás jen mumie, tvoří valnou část našeho těla.
A ukazuje nám, jak jsme stále proti ní malincí a jak jí neumíme i když si to myslíme, zvládat.
Když si usmyslí že nám dá za vyučenou, nezastaví jí nic, ani pytle s pískem, ani vysoké přehradní
hráze. Ale dovede i konejšit, houpat nás na vlnách, zurčet po kamenech,...


11 komentářů:

  1. Krásné! Líbí se mi! Vodu miluji!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané,krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Voda je pro fotografa nevyčerpatelný zdroj motivů a inspirace. Taky moc rád fotím tekoucí vodu, dokonce i na stejných místech. A pak že nevstoupíš dvakrát do stejné řeky

    OdpovědětVymazat
  4. Voda je moc vděčný a krásný objekt k fotografování. Ale nepřejte si zažít to co my před 2 1/2 lety. Dodnes jsou znát následky povodně.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Potopně jsem taky na vlastní kůži zažila v 97mém. Jenže oheň se dá i když někdy hůř ale uhasit, když se vzbouří voda neusměrníš jí nikam, prostě se valí tam kde chce....v tom je ta její nevyzpytatelnost a nezvladatelnost....

    OdpovědětVymazat
  6. Voda je koloběh života:

    OdpovědětVymazat
  7. Vodní koláž je úžasná. Velmi se mně také líbí tvé emotivní pojednání o živlu zvaném voda. Krásně jsi to napsala: Voda život dává, ale i bere.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky. Mám vodu moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  9. Voda má historickou paměť. Teče navzdory všemu tam, kde měla původní koryto. To se prokázalo při povodních v roce 1997 i 2002.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsi napsala moc pěkně, Vendy, a fotky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....