12 ledna 2013

Kdo tohle dneska z hlasem umí?....

Včera mi tahle píseň připoměla jednu velkou pěveckou osobnost. Bohužel jí bylo vyměřeno
pouhých 37 let k tomu aby oslňovala svým nádherným hlasem, s kterým si lehce dělala co
chtěla. Ať už v Karlínském divadle v roli Dolly Levyové (pro mne po Barbře Streisand druhé nejlepší)
nebo v Písni o smrti nevinného blázna z muzikálu Zvonokosy. Uměla být jak tragickou tak i komickou
herečkou. Její jméno je Laďka Kozderková a pro mne je ne hudebním zákuskem, ale přímo celou
hudební cukrárnou v které její hlas vyniká nad jiné. No řekněte, kdo tohle z našich zpěvaček umí?






8 komentářů:

  1. Mám ji v paměti coby úžasnou herečku, její scénku s "hogo fogo a techtle mechtle" snad viděl každý a skvěle se bavil, ale úplně jsem zapomněla na to, jak úžasný měla hlas. Díky za připomenutí

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že sis dala práci se zařazením písniček LK. Teď si je budu postupně pouštět, pročítat novinky na blozích a budu mít hezký večer. Dost jsem právě toto potřebovala

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobře si ji pamatuji a bylo mi jí moc líto, že tenkrát zemřela. Byla to vynikající zpěvačka.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda,že už zemřela a ještě tak mladá.Byla to výborná herečka a uměla i hezky zpívat.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za připomenutí. Výborná zpěvačka a ještě si ze sebe dokázala udělat legraci.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc dobře si na ní pamatuju. Vystupovala často s Jiřím Císlerem. I on měl krásný hlas a byl báječný zpěvák. Oba měli šmrc, ale vše (i legraci ze sebe sama) dělali s grácií. To se o těch dnešních mladých zpěvácích nedá ( často ) říci. Obou jich je škoda. To jsou lidé, kteří by mohli žít do 200 let a pořád by měli co říct

    OdpovědětVymazat
  7. Tímhle jsi mi udělala velikou radost, Vendy. Laďku jsem měla moc ráda a setkala jsem se s ní i osobně na jedné soutěži. Na základce jsem se dostala v sólovém zpěvu do krajského kola v Brně a Laďka tam byla taky. Samozřejmě vyhrála, na tu nikdo neměl. Škoda takového talentu, život není spravedlivý!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....