11 ledna 2013

Opět bych vás chtěla pozvat....

....na 3.2.2013 do Brna na výstaviště, kde se bude tradičně
konat první Mezinárodní výstava psů v tomto roce, a kde
samozřejmě s Bobešem nebudeme chybět. I když letos
jsem nás přihlásila jen na tu neděli, protože už jsme
titulový zisk splnili co se týče domácích titulů beze zbytku.
A tak si vybírám rozhodčí od kterých ještě nemáme
ohodnocení. Tentokrát to bude rozhodčí z Maďarska.
Takže tímto vás všechny kteří jste z Brna nebo okolí srdečně zvu....

12 komentářů:

  1. Bobeškovi přeji vítězství. Do Brna nejedu, ale kdyby byla  nějaká výstava v Ústí, tak bych se šla na Bobeše podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palečky! I pro mne je Brno příliš daleko!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za pozvání, omluv však mou neúčast. Bobeškovi přeji, aby se maďarskému rozhodčímu líbil a odvezl si domů další tutul.

    OdpovědětVymazat
  4. Brno mám maličko z ruky a hlavně už mám domluvený program. Ale rozhodně přeji úspěch a doufám, že se tu o něm dočtu

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: No to je problém že tam o žádné výstavě nevím a to je zase z ruky pro mne Jedině co by přicházelo v ´vahu je výstava v Litoměřicích ale to by jsme museli absolvovat nejdřív cestu na chatu a pak dál.....

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem proto psala že zvu ty kteří jsou z okolí, protože vím, že nikomu z druhého konce republiky se nebude chtít táhnout bůhví kam. Ale děkuju moc za přání úspěchu. Uvidíme co bude, zatím to vypadá že bude Bobeš jediný dospělák mezi dandičíma jeslema a školkou.... A na tu nebo toho rozhodčího jsem zvědavá, jednu už jsem zažila a ta se mohla s Bobeše pominout.....v Maďarsku je také jedna kvalitní chovná dandičí stanice.....

    OdpovědětVymazat
  7. Na výstavu sice nepojedu, ale budu držet palce tobě i Bobšovi a budu se těšit na fotodokumentaci.

    OdpovědětVymazat
  8. Můžu akorát pomyslně držet palečky.

    OdpovědětVymazat
  9. Bobešovi budu držet palce. Ať vyhraje!

    OdpovědětVymazat
  10. Budeme se snažit důvěru v nás vloženou beze zbytku naplnit

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, budu držet palce na dálku!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....