11 ledna 2013

Nokturno z města a hrátky s mlhavým ránem....

Sice jsem v úterý sebou měla jak je už mým zvykem foťák,
ale moc obrázků jsem díky tomu pendlování mezi ÚP
doktorem a zase ÚP neudělala. A když jsem vylezla chumelilo
a stále mi plácaly vločky do objektivu, takže byl za chvilku celý zamatlaný...
tak jsem ho zase sbalila do kabelky a šla domů.





Ve středu ráno místo barevného východu které tu v poslední době vládly,
vybaflo zpoza závěsů tohle....mlha jak hrom.
A lampa na rohu kouzlila....

Takhle to vypadalo v originále

Takhle po zasaturování....


Takhle při použití ohniskové černobílé...


A nakonec jedna tajemná....

18 komentářů:

  1. Krásné fotky! Ta poslední je opravdu tajemná, jako z nějaké anglické detektivky. Ale moc se mi líbí i ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. S fotkami s lampou jsi si pěkně pohrála. Líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska taky padá, ale takovej jemnej. A fouká blbej vítr, takže z toho emám moc radost, páč musím odpoledne do města

    OdpovědětVymazat
  4. Tvá fotografická alchymie je úžasná. Ty jistě umíš vytvořit kouzelná dílka i při zatmění slunce a měsíce.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky s lampou zajímavé. Takhle to neumím dělat. Asi nejvíc se mi líbí třetí od konce.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky..líbí se mi ta se schody a s postavou s deštníkem...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak vzhledem k tomu že při loňském lednovém zatmění slunce bylo tady zataženo, tak vznikly velice zajímavé obrázky aniž bych je musela upravovat . Našla bys je v loňském lednu hned ze začátku....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak ty vznikly jako z nouze ctnost, tudíž nejsou zas tak moc z nápadem.....tak jsem volila alespoň tu černobílou a zabarvení do modra.....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, líbí se mi nejvíce ty dvě poslední. Taková Shikanederovská nálada, a pak schody a paní s deštníkem.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi 4. svojí úpravou a nenápadností všedního života a ta poslední je opravdu mlhavá a pěkně teple vybarvená.

    OdpovědětVymazat
  11. Asi jsem nekritická, ale mně se ty tvoje výcvaky vážně líbí.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotečky.Ty s lampou se mi líbí nejvíc a všechny.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc se mi líbí čtvrtá (tam bych udělal menší výřez) a pak poslední.

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Schikaneder-oprava

    OdpovědětVymazat
  15. Ala tajuplné detektivky z Londýna.

    OdpovědětVymazat
  16. Hrátky s lampou jsou moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní fotky a super úpravy.

    OdpovědětVymazat
  18. Lampa v mlze je kouzelná, nejvíc se mi líbí ta poslední úprava.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....