22 ledna 2013

Stovky odrazů....

Trochu jsem si dovolila zaparafrázovat na název písně skupiny Katapult Stovky hotelů. Stovky odrazů se objevily v bublinkách pěny pod lampou. Nejdřív jsem na ně koukala jak se krásně třpytěj a hážou duhová prasátka, pak mne napadlo udělat makro snímek té pěny, jak už jsem to jednou udělala do hádanky. No a po stažení do počítače a výřezu jsem zjistila, že v každé z bublin je odraz lampičky nad ní.... v některé dokonce i dvakrát....




16 komentářů:

  1. Ty fotky jsou moc zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, povedené, čisté!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To je terapie, kdybych to nedělala tak se roztrhnu. Nebo zblbnu, jedno z toho. Já už mám účetnictví až na pár věcí hotový, a hlídat můžu tak akorát kočky a psy. A přemýšlet o tom, jestli budu každých čtvrt roku svědkem toho jak muže veze rychlá do špitálu   

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Ráda tě zase vidím....

    OdpovědětVymazat
  5. Dumám, pěna čeho to je? Je to káva?

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné bublinky! Taky jsem přemýšlela, co to je, asi turek.

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé fotečky ještě zajímavější vysvětlení, co to je. Já bych to neuhádla.

    OdpovědětVymazat
  8. V odrazech se dá najít leccos. Ne nadarmo se říká: Dívej se lidem do očí, uvidíš, co ti hrozí zezadu .

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kabátek je opravdu kouzelný, pohledy do Dandíkových očí říkají mnohé, Sem, tam, tedy skoro každý den, si sem přijdu načerpat energii, doufám že mě to odpustíte.

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Já nemám co odpouštět já jsem jedině ráda, že tak můj blog působí a že má nějakou energii která se dá čerpat

    OdpovědětVymazat
  11. Bezva nápad, Vendy! Druhá fotka je barevně i kompozičně nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....