21 ledna 2013

Hledejte poštolku....

I druhý nápad je odkoukaný, od Jarmilky. Ta dávala na fotkách hádat kde je skrytá kočka. Já vám předložím hádanku kde je na obrázku poštolka. Nebojte, není to nic těžkého. Fotila jsem jí tady u nás, dost často sem létá a snaží se lovit v naší vrabčí kolonii. Ti jsou ovšem chytří a vždy se jí schovají do dříšťálů kam se ona nedostane. Ta pak chvíli nasupeně sedí na okraji terasy a když nic nevymyslí odletí pryč. Pozorovala jsem ty vrabce, oni byly v těch keřích naprosto zkamenělí. Ani pírko se nehnulo, ale v okamžiku kdy poštolka odlétla se najednou zase rozhýbali a rozkřičeli...






Není to moc kvalitní, fotila jsem přes sklo a hodně zoomovala.

26 komentářů:

  1. To se ti povedlo! Nasla jsem hned.A hlavne jsem ráda,ze más upravený blog a já nemusím sibovat sem a tam

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Počkej, ty jsi měla nějaký problém s hledáním, nebo v čem?

    OdpovědětVymazat
  3. Jé,ta je krásná.Potvůrka jedna. A vrabčákům se vůbec nedivím.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně splývá s větvemi, na první , zběžný pohled by člověk měl opravdu práci ji najít. Ale kdyžjsi prozradila co máme hledat, našla jsem ji hned.   

    OdpovědětVymazat
  5. Poštolka je dobře maskovaná. Sice jsem jí hned našla, ale jinak je dobře ukrytá. Vrabce asi nepřekvapí. To je banda mazaná.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný záběr poštolky zblízka!

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No, kouká, a pěkně zle!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Tak spíš hodně zdálky ale přiblížená

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: No myslela jsem si to, ale já ji vidím zblízka.   

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný záběr. Je mi jí trochu líto, je to prostě dravec ( chráněný) a taky musí z něčeho žít, ne?

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Tak nemám strach, že by si někde jinde neulovila jiného vrabčáka nebo myš....

    OdpovědětVymazat
  12. Poštolku vidím, i když je dobře maskovaná. Má docela nasupený kukuč, možná si myslí, žes jí zaplašila baštu.

    OdpovědětVymazat
  13. Nevidim, lebo neviem, kto je postolka! Vidim len zle maskovaneho postara, ktory priniesol rekomando a je nasraty, ze mu nikto neotvara dvere a nepodpise prijem!

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: No já jsem na rozpacích, když jsem schválně dala do překladače poštolka, tak mi to ukázalo že je to slovensky sokol, jenže i sokol je po slovensky sokol, ak nevím a nemám bohužel atlas dravců kde by byl název jak český tak slovenský. Jenže navíc i v atlase dravců na netu ta poštolka vypadá úplně jinak. Takže buď to není poštolka anebo to je hodně mladé, ještě ne zcela přepeřené mládě a navíc samice. Možná e najde nějaký bloger který sem zabloudí a zná dravce opravdu dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: A třeba se rozmýšlela jestli neschroupnout mě, když na vrabce nemůže....

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Nakonec alespoň od nás odletěla s prázdnou...

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Kdepak, to je dáno všem dravcům což sova je také.

    OdpovědětVymazat
  18. No jo, křoví je pro malé ptáčky jediná záchrana.

    OdpovědětVymazat
  19. Opeřence já miluji, krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  20. To je skvělý úlovek, Vendy, a poštolka je pěkně maskovaná.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....