22 ledna 2013

Ještě jednou z potoka....

Poslední záběry ze zatím poslední vycházky okolo potoka.
Ještě pár fotek a zase bude chvíli klid. A buď napadne trochu
sněhu aby bylo co fotit nebo nevím...zatím to ale nevypadá ani
na sníh, ani na sluníčko, takže asi přijde zase ke slovu archív...












opět studie různé expoziční doby



A nakonec trochu barvy. Opuka na dně potoka má různé odstíny béžové až žluté. Torcha saturace barev
ze dna udělá barevný koberec


Ještě jednou můj společník na cestě

24 komentářů:

  1. Moc hezké, zajímavé a krásné kompozice!

    OdpovědětVymazat
  2. [1)Díky, kde si byl že ses neukazoval...

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny fotky jsou překrásné, jedna krásnější, než druhá. Ale stejně nejdéle jsem se dívala na tu poslední; na tvého věrného společníka. Ten je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  4. veru, treba skúšať ale tak max asi 1 sekunda stačí a používaš aj filter?

    OdpovědětVymazat
  5. VendyW to jsou nádherné záběry a že musí u vás mrznout.Zkrátka umíš fotit,na mně to teprve čeká.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Nemám zrcadlovku, a ani mám ten dojem že na tenhle můj foťák se filtry nedají dávat. Tohle bylo na 2,5 s míň už neudržím a i tohle už mi dá práci....zvlášť když balancuješ na zasněženejch kořenech nad tou tůní...to zabarvení je dodatečné v programu.

    OdpovědětVymazat
  7. Já je fotil loni, tak si letos raději dávám od focení v mrazech pokoj doma v teple.

    OdpovědětVymazat
  8. ... škoda, že nemáš zrkadlovku a statív, fotíš krásne

    OdpovědětVymazat
  9. [13]:Jó, to je jen sen... se stativem bych asi chodila málokdy. Většinou sebou vláčím smečku a tu jedním okem pořád hlídám, takže bych se pak nemohla pořádně soustředit na focení. Tak párkát vypadnu i bez nich , ale to málokdy . Mám ho i doma, jen se mi z něj ztratila ta ploška na uchycení a ještě jsem se nedokopala k tomu, podívat se jestli by se někde dala sehnat....

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky a skutečně to s foťákem umíš.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné záběry, hodně sis s tím vyhrála. Pastva pro laikovo oko

    OdpovědětVymazat
  12. No, takhle udržet v ruce takovou expozici je obdivuhodné. Stativ je dobrý společník na cesty, dá se s ním šermovat, dá se o něj opírat... Pamatuju se, jak jsem se se stativem kvůli několika fotkám vodopádů vláčel celé dny ve Slovenském ráji .

    OdpovědětVymazat
  13. [21]: Tak to určitě, i když už jsem pak musela natáhnout rukavice páč už to bylo dost studený

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi dobrá, Vendy, fotky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....