31 ledna 2013

Stejně jim neujdete....


I tentokrát jsem při focení okolo vody narazila na pár zajímavých ledových děl. Je pravda, že díky nově napadanému sněhu tolik nevynikly, nebo vůbec je zakryl souvislý led. Pár jsem jich ale vyčmuchala a nafotila...
Na některých místech to bylo vcelku dobrodružné, protože jsem lezla po zasněžených kořenech a nevěděla jsem v kterém okamžiku po nich uklouznu a někam se zamotám nebo propadnu, o udržení obrázku v nerozmazaném stavu ani nemluvě.





















17 komentářů:

  1. To bych nevěřila, jak úžasně může vypadat obyčejný rampouch. Krásné

    OdpovědětVymazat
  2. MOC povedené, používala jsi stativ?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Marťas víš že já nefotím se stativem....respektive mám ale ztratil se mi z něj jeden díl a ještě jsem se nedokopala k tomu abych zjistila jstli se dá koupit. To je růčo fůčo, a tam kde jsem lezla by mě stativ byl k ničemu, což je i to co mne od toho odrazuje. . To raději nacvakám jeden detail víckrát a pak vyberu to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Voda, voda a zase voda... Je prima, že voda má různá skupenství. Hezky nafoceno.

    OdpovědětVymazat
  5. Smazala jsi můj komentář?

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ani náhodou....já komentáře nemažu, leda spamové....a k čemu? Dívala jsem se do komentů ale není ani ve spamu a na mejlu jsem taky žádný neměla. Jen u těch stromových fotek.

    OdpovědětVymazat
  7. Je zajímavé kolik tvarů může mít voda

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To jsem teda jelen,já jsem tady psala komentík.To jsou mi teda věci.

    OdpovědětVymazat
  9. Balancování nad vodou je napínavé, to znám moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Fakt žeto nikde nebylo. Tím že si nejdřív čtu komenty v mejlu tak tam mám všechny i ty co spadnou do spamu. Ale tentokrát to nebylo ani v mejlu.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:A to se inspiroval kamarád ode mne a dával na fb co nafotil on a to byly zase úplně jiné tvary. Fotil to někde na Svratce.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:No nevím, jak jsem četla dlouhodobou předpověď má být únor stejně hnusný jak leden a navíc sníh jen na horách. V nížinách a střed jen déšť....a mrazy taky nic moc žádné a když tak jen den dva.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Co se dá dělat, Vendy, tak si počkám na příští zimu!   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak třeba ještě nějakej mráz bude. I když jen na pár dní. Ono to stejně nepotřebuje moc...když mrzne moc většinou to zamrzne celé a nic z toho není.

    OdpovědětVymazat
  15. Téda! poetická krása ve skle zakletá!

    OdpovědětVymazat
  16. Pižlík5/2/13 12:51

    Vida, jak umí být pohádkové i obyčejné rampouchy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....