29 ledna 2013

Potoční....

Tentokrát jsem fotila řeku a potok jako celek. Za prvé jak nasněžilo schovaly se
všechny krásné ledové útvary pod tím sněhem a navíc při mrazech se hladina
až na některá místa schovala pod jednolitou vrstvou sněhu a ledu. Ale i tak neujdete
ještě některým ledovým skulpturám....přeci se jen něco našlo na co sníh nenapadal,
i když jsem za tím musela trochu lézt do nepohodlných míst a balancovat na zasněžených kořenech.
Jenže ti z vás, kteří jsou stejně posedlí focením vědí, že pro zajímavý snímek člověk vleze všude
možně i kdyby si u toho měl hnáty zpřelámat.....











23 komentářů:

  1. Všechno hezké, zvláště ta s dlouhou expozicí..

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně jako u Hanky mám při pohledu na podobný potok nebo řeku trochu tísnivěj pocit (že tam spadnu )

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak to by sis moc neublížila je tam tak max 30 cm vody

    OdpovědětVymazat
  4. Pohádkové scenérie, které dokáže jen příroda. Díky tvému umění jsou tyto okamžiky trvale zachovány. Je krásné a povznášející se na ně dívat.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné fotky Wendy, jako vždy, jsi dobrá fotografka krás přírody!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: A ještě: Moc ti děkuji za všechny ty krásné komentáře, udělaly mi velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné meandry, zákruty se stromy, vodopády a zimní kouzlení!

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mně barva vody v potocích, třeba ta na 3. fotce shora vypadá jako tmavě modrá až "světle černá".

    OdpovědětVymazat
  9. Musel to byt pohlad prekrasny, daleko krajsi nez krasne fotky, ked si sa predierala dzunglou, riskujuc, ze si roztrhas kombinacku, oder?

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné! Ta s vodopádem se mi líbí nejvíc..

    OdpovědětVymazat
  11. No vidíš, dokonce tam máš vodopády.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]:To je přepad z přehrady . Když je na jaře velká voda tak to hučí po celé šířce a je to slyšet hodně daleko

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: To je převedené na čb a pak je použitý efekt křížového zpracování do modra a stažený tak, že je tónovaná ta voda ale sníh zůstává bílý.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty kalužinky vody ve sněhu vypadají nádherně, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:To je kouzlo fotek. Stačilo pár hodin a je po kráse....

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Přesně tak, Vendy, teď můžeme vzpomínat nad fotkama. Jsme na tom vlastně docela dobře, někdo nemá ani to.

    OdpovědětVymazat
  17. [10]:Však já vím, že jsi dušička škodolibá

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Velmi "liba", k zulibani! Pekny vikend!

    OdpovědětVymazat
  19. Pižlík5/2/13 12:50

    Samá velká voda.

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Ale kdepak, takový nicatý mělký něco. Al eco to umí mám v plánu brzy ukázat. Našla jsem fotky z 97 z potopní.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....