29 ledna 2013

Vrbové....

Konečně je papírování, alespoň pro uzavření loňského roku
je hotové, a tak jsem se konečně dostala k tomu abych se
šla projít s foťákem. Jelikož tu přes noc napadlo trocha nového sněhu
říkala jsem si že by se něco dalo nafotit. Jenže sice sníh vypadal hezky,
všechno bylo takové čisťounké, ale bylo zataženo. A to vůbec nepřálo
pěkným snímkům....musela jsem hodně ve finále obrázky zesvětlovat.
Nicméně i tak jich pár bylo a tak jsem je rozdělila do různých kapitol.
Ta první se jmenuje Vrbové, protože kdo kdy viděl Rybník bez vrby
na které sedí hastrman.....






I tohle je vrba i když se to možná nezdá, je to vrby jíva a tak velká, že se mi do záběru
nevešla. Musela bych jít o hodně dál, jenže to už bych byla na ledu na hladině
přehrady, ale to by zase už splývala s ostatními stromy....



12 komentářů:

  1. Moc hezké vrby, zvláště ta první!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné obrázky a souhlasím - první vrba je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní vrba je moc pěkná,jen by mě zajímalo kde se teď schovává ten vodník

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné vrby. Mě se nejvíc líbí ta stará s otvorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta s hlavou je každý rok na velikonoce ořezána?

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Buď v té staré vykotlané anebo jeden(sádrový) pořád sedí před místním obchodem zvaným Hanoj....kdo jí má nemusím asi říkat , no a jinak se také říká hastrman tatrman tak těch druhých je plná ves

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Bývala, teď už tady moc nikdo na velikonoce pomlázky neplete....

    OdpovědětVymazat
  8. Kto sa to vlastne chodil vyzalovavat do butlavej vrby? Furt si to pletiem s vyrokom "Kral Middas ma somarske usi", alebo je to nakoniec spravne? Vrba je super!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Nebyl to Král Lear? A šuškat do vrby to chodil ten holič co ho stříhal. Middas změnil všechno na co šáhnul ve zlato.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Král Lávra měl dlouhé oslí uši a holič Kukulín to našeptal do vrby (K.H.Borovský).

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Bože Lear...Lávra! Tak taky to je na L. No řecké báje znám ale v česých pohádkách začínám mít průvan v hlavě . A při tom to byla tuším d Trnky krásná loutková pohádka.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Vendy, nic si z toho nedělej, jsem na tom stejně, ale čas od času mi v hlavě něco uvízne.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....