17 ledna 2013

Siesta....aneb pan Bobeš a jeho suita

NO COMMENT!



Nejde o optický klam, kocour je opravdu větší než pan Bobeš, a to ještě není úplně dospělý, pořád je to vlastně jen odrostlé kotě....



20 komentářů:

  1. Jé,to je jak u nás.Jen s tím rozdílem,že máme tři kocoury

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No víš, to je jen část našeho zvěřince, ještě tam není labík a jezevčík a jeden kocour a kočka   

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhra. Právě jsem poobědvala a pohled na tu pohodu mě uspává. Asi si dám dvacet nebo jak se řílá na ouško. V práci jsem měla po obědě vždycky problém tu poobědovou chvilku překonat.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná siesta. Hned bych si lehla k nim.

    OdpovědětVymazat
  5. Ti jsou roztomilí, jak si tak pospolu chrupkají.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou sladcí, roztomilí a já jim docela závidím.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná siesta! Kde to padlo, tam to leží!

    OdpovědětVymazat
  8. Su perfektni! Pre Teba uz pri nich miesto neostalo?

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm, taky bych doma brala takové mazlíky, jen by se k nám do bytu nevlezi

    OdpovědětVymazat
  10. Půvabná podívaná. Hned bych si přilehla a mazlila, muchlala a pusinkovala.

    OdpovědětVymazat
  11. Téda taková spící atmosféra,hned bych si přilehla. Ten kocour je správný,na jednom snímku je jak špageta.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Tak to byla vyjímečně chvilka klidu, a to si představ že ještě nebyl úplně nataženej, to by byl ještě delší! Když si stoupně vedle Bobeše tak je větší jak on....

    OdpovědětVymazat
  13. Hnedle bych si schrupnul s nimi.

    OdpovědětVymazat
  14. Znám,znám a jak to že máte kocoura s bílými ponožkami, já myslela, že mám takového krásného jen já ?

    OdpovědětVymazat
  15. No to je nááádhera! Hotová terapie! Na to budu chodit koukat při depresivních dnech! Jsou to zlatíčka...

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je krásná gaučová poklidná sešlost..     

    OdpovědětVymazat
  17. To je krásná idylka! Moc se mi líbí, když chlupáči takhle v klidu odpočívají na gauči nebo v posteli.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....