18 ledna 2013

Druhý netradiční dárek k narozeninám....




41 komentářů:

  1. S Bobešem a úsměvem Ti to moc sluší   

    OdpovědětVymazat
  2. Z těch fotek je úplně cítit, jak jste si to užívali. Moc vám to sluší

    OdpovědětVymazat
  3. Ohromná galerie pěkných fotek. Super hvězda. Pěkný víkend a dodatečně vše nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí s Bobesem a s cylindrem.Ale ty más narozky az v únoru,nebo?

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Teprve budou, viz první můj koment

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Mám, já si je dávám buď v předstihu nebo opožděně....Tenhle byl ten dopředu a ten první netradiční bylo tetování k padesátinám kterej jsem si nadělila v březnu....

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Docela jo, tak Bobeš ten vůbec nechtěl pořád odejít z pódia, myslel si že každá fotka je jeho a já ač mám neskutečný odpor k focení jsem přišla na to, že to je vlastně docela sranda.....a pak i to že je to jištěný tím profi líčením

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky a ty jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka. Pejsek věděl, koho si vybrat za paničku.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Garantuju ti , že ráno by ses pěkně lekla! To všechno dělá dobrý světlo a profilíčení

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě to sluší! Paráda!  Čekala jsem, kdy to uveřejníš, protože už jsem něco málo viděla na faceboocku. Připomínáš mi mojí kamarádku, která se také nechala vyfotit. Koupila si slevové kupóny a pak jela do Prahy do nějakého ateliéru. Nejdřív jí nalíčila asistenka a pak začalo focení.  Oni jí tam dokonce půjčili i různé  oblečení, poněvadž si přivezla jen dvoje šaty. Říkala, že po ní tam šla holka a ta táhla dvě obrovské tašky oblečení. Fotky jsou podobné, jako máš ty. Teď přemýšlí, že se příště  nechá vyfotit v prádle. Dokonce přemlouvá i mě.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jó a všechno nejlepší k narozeninám!     

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Prádlový jsou taky, ale to už by bylo moc oslňující    . Když si sjedeš až dolů jedna část z té prádlové fotky tam je. Jo a doporučuju to, je to skvělej relax, můžeš na chvíli být za někoho úplně jinýho a ještě si uděláš radost . A pokud jdete ve dvou je to ještě navíc prča... Já to musela dát, protože jsem netušila že můžu vypadat na fotkách takhle, vždycky s tím  mám děsnej problém a tak to byla velká výzva. Klidně bych šla ještě jednou, možná že půjdeme spolu s dcerou která tam byla dřív než já a právě mě tím navnadila.... a navíc i ta holčina co nás fotila to právě navrhla....Jo a co se týče narozenin mám je až v únoru, proto jsem už v prvním komentu psala že si tyhle dárky dávám buď s předstihem nebo opožděně, to jak to právě dotyčnému vychází časově....

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou super a dosti odvážné. Hlavně že jsi spokojená a máš na co vzpomínat.No a Bobeš nesmí nikde chybět. Já Tvůj datum narození znám,ale nechám si to pro sebe,ještě je čas.Krásné odpoledne VendyW.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Četla jsem to majlu, ale tady to nikde nemůžu v komentech najít, nevím co to zase znamená .

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Trvalo to tak dlouho, protože jsem cd dostala do ruky až dneska, tu první ochutnávku dávala fotografka a vizážístka.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Dík, mluví to za vše

    OdpovědětVymazat
  17. Ty vado! To je netradiční dárek! Jsi fakt holka odvážná!

    OdpovědětVymazat
  18. Netradiční dárek, ale je vidět, že sis to užívala. Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  19. Člověk by si měl umět dělat radost, kdykoli je příležitost. Dobrý nápad .

    OdpovědětVymazat
  20. Musím po pravdě napsat, bez postraních úmyslů, že jsi krásná žena!

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Stručné a výstižné....

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Když to je možné je potřeba vyzkoušet všechno . A jak jsem říkala Ilče, doporučuju všem, je to dobrej relax a odpoutání od všedních problémů, alespoň na pár hodin.....

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Díky... užívala a i Bobeš tomu se to taky zamlouvalo, až jsem byla překvapená

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Zvlášť když těch příležitostí je čím dál míň....

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Marci, to jen takhle když jsem načinčaná....i když jeden člověk mi neustále za tu skepsi vůči mé osobě nadává, ale normálně bez toho že bych byla nalíčená to je o dost horší . Ale děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja som Ti uz inde pisala, tu to zopakujem, ze je to nadherne...ze Ty si nadherna zena. Tieto fotografie vypovedaju o Tebe viac ako kolkokolvek slov.

    OdpovědětVymazat
  27. Sklapla mi huba! Z bezpecnostnych dovodov!

    OdpovědětVymazat
  28. Jsi opravdu pěkná ženská. Super nápad a super fotky. Pěkné nalíčení, účes i oblek. Nejšmrncovnější je variace s kloboukem. Myslím, že tohle focení se povedlo a že sis nadělila opravdu pěkný dárek.

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Jo, taky , ta je z prádlovejch, takže jsem použila jen vrch . To už by bylo opravdu moc masa bez toho oblečení....tak oblečení bylo moje, doutník jsem sbalila mužovi a cylindr byl erární. Původně jsem to měla vymyšlený ale úúúplně jinak, ale nepodařilo se sehnat rekvizity a dobový kostým na fotky ve stylu Dáma s paraplíčkem a psíkem....a ani židle na kterou jsem si zamýšlela usednout. Teď vím, že bych spoustu věcí udělala a chtěla po fotografce jinak, ale na to přijdeš až později, vůbec jsem netušila jestli budu schopná nějak se tvářit, stát apod. Napodruhý už by to bylo jinačí....možná že zo ještě někdy dám...uvidím.

    OdpovědětVymazat
  30. Pár dní jsem tu nebyla a připadá mi, že se ve tvém životě udála nějaký hodně podstatná změna...už to motto...Nebo se pletu?

    OdpovědětVymazat
  31. Vendy, ty se nezdáš!    Nadělila sis opravdu netradiční dárek, fotky jsou SUPER!!!

    OdpovědětVymazat
  32. Teda!!!Prohlížela jsem večer a leží mi tvoje odvaha a povedený výsledek akce v hlavě. Já bych se nedokázala uvolnit, natož si to užít. Obdivuju tě. Kromě toho, že ti to, samozřejmě, neobyčejně sluší, je to nápadité, dráždivé....Mám dva dotazy. KDO ti to nadělil? Viděl výsledek manžel? A co on na to?

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: Tohle motto mám na blogu skoro od začátku. Jen jsem ho nebrala úplně doslova. Ale řekla jsem si že je na čase abych ho tak brát začala....

    OdpovědětVymazat
  34. [35]: Byla to zkouška, nebo výzva, prostě jsem si chtěla dokázat kam umím zajít na co mám a jestli jsem schopná to udělat.Mám určitou nechuť k focení mé osoby, takže si i dokázat že to jde. A ukázat že i ženský po padesátce nejsou odepsané zboží. Že nejen mladý kočičky vypadají pohledně. Řekla jsem manželovi že bych si tohle přála jako dárek k narozkám, a tím pádem že ho bude mít vyřešenej, takže mi na to přispěl. Viděl jen část která byla k dispozici na FB, ale jelikož odjel v úterý do Prahy a já si pro zbytek byla v pátek tak je uvidí až dneska. Po pravdě byl napnutej na ty "ochutnávkový" víc jak já Ale měla jsem původně úplně jinou představu, no nevyšlo to napoprvé tak možná příště se to povede.

    OdpovědětVymazat
  35. [33]: No změna, nevím, jen mi došlo, že strašně dlouho beru ohledy na jiný a na mne je nebere nikdo, takže je čas to změnit, a vůbec se začít víc věnovat sobě se vším všudy. I když tohle do mne hučí jistá osoba už strašně dlouho a já tomu pořád nějak nevěřila.Teď jsem přišla na to že už má hodně dlouho pravdu....

    OdpovědětVymazat
  36. [34]: Prostě jsem to chtěla zkusit a vyšlo to....další věcí bude zdokonalení tetování který mám na krku, dodělat víc detailů a možná i nějaký další. Ale to asi až někdy na jaře.....protože mám ještě příspěvěk k narozkám od maminy....

    OdpovědětVymazat
  37. No waaaaaau! Přestávám vykat, protože jediný co říkám je - SEŠ FAKT KUS, HOLKA!

    OdpovědětVymazat
  38. [40]:Ano, nekriticky si to taky teď už říkám . A na vykání si tady na blogu nehrajem ,takže to je úplně v pořádku....

    OdpovědětVymazat
  39. Velmi pěkný blog, těším se na nová pracovní místa

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....