16 ledna 2013

Nebeské divadlo....

V sobotu bylo počasí na střídačku, chvíli chumelilo, chvíli ne a dokonce i chvilkami vylezlo sluníčko. Jenže se také konala jedna akce která mne stála celé dopoledne a jejíž výsledek uvidíte v pátek, navíc přijel i syn na opožděného silvestrovského pstruha k obědu takže z původně zamýšlené prochajdy nakonec sešlo. Ale k večeru se na obloze ukázalo tohle představení. No myslím, že zase po delší době pár mraků snesete.....








10 komentářů:

  1. Moc pěkné.Některé snímky jsou jak malované

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně dramatické fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Z Tvých mraků by se mohlo číst jako z kávové sedliny!

    OdpovědětVymazat
  4. Mraky,ty já můžu pořád.Krásné nebeské divadlo VendyW. Předposlední je upravovaná?

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně snesu mraky kdykoliv, Vendy, protože je taky ráda fotím.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Jen lehce přidáno na hloubce ostrosti, zvýrazní to strukturu těch mraků, naopak ta poslední je zase zjemněná s trochou saturace barev, obrázek pak vypadá trochu jak namalovaný.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Jo to je trochu upravené, říkala jsem to teď i Helence.

    OdpovědětVymazat
  8. U nás včera takové nebeské divadlo nebylo.

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že ještě  přijdou dát děkovačku.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: To já taky, zatím je ale jen bezútěšně šedo a šedo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....