27 prosince 2012

Zmrzle černobíle i jinak.....

Další nášup zmrzlých fotek. Tentokrát jsem si tu a tam pohrála s barevností, či nebarevností obrázků. A u některých to ani nebylo potřeba, protože na nich vlastně nebyla vidět jediná barvička....Za to dneska ráno při východu bylo nebe barevné jak v létě, ale bohužel jen na chvíli. Žádný zázrak v podobě slunného dne se nekonal a teď je venku opět deštivě šedivo....Pak se má jeden uzdravit procházkama na čerstvým vzduchu!























Ufff, další várka....už máte dost? Já ještě mám nějaké schované....

22 komentářů:

  1. máš talent. hodně z těch fotek se mi opravdu líbí. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, nádherné fotky. A toho ľadu... u nás nie je...už pomaly ani sneh neostal, všetko sa topí, to je nefér :-/

    OdpovědětVymazat
  3. To je naprostá nádhera Příroda je dokonalá a perfektně jsi vše zachytila.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Hele to je furt ten jeden konkrétní den. Štědrej, ráno....

    OdpovědětVymazat
  5. Božínku, tak takovou krásu jsem ještě neviděla! Opravdu vám musím složit upřímnou poklonu, je to nádherné, dokonale kontrastované a zaostřené, brilantní. Nemám víc co dodat, vážně se vám ty fotky povedly, máte talent. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné! Nejvíce mne oslovila lavička a plot.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásy není nikdy dost, tudíž nemám dost. Zde ani barvy nejsou třeba; něžná bezbarevnost mluví sama za sebe svou krásou.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Ta lavička je dost fotogenická, už jsem jí tu podvakrát měla....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Popravdě nezkoušela jsem, ani nevím kam bych se měla obrátit. A myslím si že je tak velká konkurence, že bych moc šancí neměla. Ale moc ti děkuji za krásnou pochvalu.Už jseš druhá, kdo se mne ptá jestli ty fotky mám jenom pro sebe nebo jestli jsem je někde ukazovala

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké, takové zamrzlé...

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: No, u nás to ani vtedy nevyzeralo práve tak..hmm..vianočne

    OdpovědětVymazat
  12. Proste nádhera!!!Hlavne ty listy a vesticky v ledu!Ùzasné,perfektní

    OdpovědětVymazat
  13. To mají být vetvicky ne vesticky....preklep!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné! Líbí se mi lavička a na konci ojíněný tamaryšek.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Hele, ty seš šikovná žes to poznala i bez listů a ve stromkové formě

    OdpovědětVymazat
  16. Týý jo... to je ledu ... Kapka vede!

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné fotky, úplně z nich jde cítit ta zima. Mrzí mě že u nás už nemáme sníh, jen rozježděné něco.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsou fakt dobrý, kompozičně, dokonale ostré krásné záběry. A černobílý já osobně mám nejradši.

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní fotky. Čtu, že by ses potřebovala uzdravit. Také na mne něco leze. Asi všude je strašně hnusné počasí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....