28 prosince 2012

Co tu ještě nebylo a bylo v ledu...

....je toho ještě docela dost, ale už si myslím, že toho bylo už dost....je potřeba taky ukázat něco jiného než jen zamrzlé větve a plody. Takže dnešní sérií skončíme se štědrovečerní zamrzlou přírodou.

















Mňo, ještě to není úplně všechno, takže se můžete na zbytek podívat opět v galerii

11 komentářů:

  1. Krásné fotky. Moc se mi líbí list přísavníků, olšové šištičky a kolíky na prádlo().

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Myslíš ten červenej? To je japonský javor. Na celém stromu zůstal tenhle jeden jedinej....

    OdpovědětVymazat
  3. no wáu, čumím;) úžasné fotky! :)♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je paráda,jen si říkám,chudáci rostlinky.

    OdpovědětVymazat
  5. Další krásné fotky! Mně se zas nejvíc líbí jeden šípek a dva kolíčky.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné "zamrzlé" fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Co mě na tom v detailech překvapilo byla ta struktura ne nepodobná hadí kůži

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je naprostá senzace!!! Jestli bude ještě někdy taková námraza, seknu se vším a jdu fotit!     

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nejlíp jak já, v pyžamu ....Zatím jsem to tu zažila dvakrát, vloni a teď. Opravdu takhle všechno obalené ledem....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....