26 prosince 2012

Ledově svítící....

Jestliže včerejší várka obrázků byla tak celkově úvod do situace, ty dnešní jsou trošku
svítící. Jelikož jsem fotila ráno kolem třičtvrtě na osm, což znamenalo že venku při
zatažené obloze bylo ještě dost šero, musela jsem používat dost často blesk. To je ostatně
krásně vidět na té první fotce z první série, jak se na protějím domě objevila silueta větví.
Ale to mělo za následek ještě jednu věc, a to že ty větvičky vypadaly jako když zevnitř svítí.











Jak se tak dívám na tu poslední fotku, trošku mi připomíná hodně abstraktního, rozevlátého anděla....

Fotek je ještě spousta, takže se ptám, chcete ještě další na blog nebo si je prohlédnete v galerii?


16 komentářů:

  1. krasne fotky, az je mi trochu lito ze kolem me tu vsude rostou palmy a sviti slunicko ktere hreje o sto sest  

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Můžu ti něco důvěrně prozradit? Já bych ty palmy jedině uvítala, alespoň by mě neteklo z nosu jak slonovi s chobotu a neměla bych ho odřenej jak starý sedlo. A neměla naraženej zadek jak jsem po tom ledu uklouzla a flákla sebou.... Jsem člověk teplomilný a nějaký bílý vánoce mi můžou bejt ukradený....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Nemám slov! Doufám, že je vystavuješ i někde jinde a soutěžíš! Byla by škoda jen pro nás a dát je do šuplíku! Nejvíce se mi líbí 1. fotka. Fotky jsem ukazovala i mému muži, k tomu jsme si pouštěli Tvé písničky - asi jsi stejná krevní skupina jako my - Nightwish, Bleckmore´s Night, Deep purple. Ta první Nightwish Ti nejede. Pěkný den i bez palm!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Tak to mě už se tak pět kočiček na převslý jívě ukázalo, byla tu na fotce. Ale už i tady je čvachtavo a hnusno....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak na výstavu se zrovna tedy ještě nepasuju, jsou lepší, takže je mám doma pěkně v počítačovým "šuplíku".....s těma písničkama mě to štve, jeden den to nahraju a dám to sem a druhej už to nefunguje, nevím proč....anebo se mi nezobrazujou všechny. Ale tohle jsou moje takové objevy poslední doby, vím že to už jsou taky hudebně služebně starší skupiny, ale mě se to začalo docela líbit....

    OdpovědětVymazat
  6. Mne zaujaly hlavně ty cecíky.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, nádherné fotky. Klidně sem ještě nějaké dej, neschovávej je v galerii.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Tak zkus třeba dostat se do nějaké internetové soutěže, myslím, že bys měla z čeho vybírat. Máš třeba ze svých fotek doma nějaké obrázky na zdi?

    OdpovědětVymazat
  9. Já se přimlouvám - fotky sem! Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Nemám, neměla bych je kam dát. Jsme jak pobočka Národní galerie, všude visej nějaký obrazy ....to by chtělo nějakej moderní interiér pak by bylo co vybírat. Snad možní na chatu, že bych si něco dala, nebo synovi do bytu, když už se za něj ta jeho Kuna rozhodla že se odstěhuje. Ovšem jestli by mu to povolila...

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky. Fotky sem na blog

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To je škoda. Mně se taky líbí ledacos, ale nemám ráda přecpané prostory.  Takže moc výzdoby taky nemám. No a u syna, to už není ono. Já myslela, zda se z nich těšíš...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Občas si je prohlížím a říkám si To že jsem fotila já?

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu! Některé fotky jsou jako by stromy byly rozsvícené. Zajímavé záběry - a jako vždy, krásné.

    OdpovědětVymazat
  15. To jste tam meli peknou ledovici?Fotky jsou prekrásné!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....