25 prosince 2012

Svět zamrzlý v ledu....

Když jsem se včera kolem třetí ráno vzbudila a šla se napít,
napadlo mne podívat se jak je venku. Od onoho střídavého sněžení a deště
předchozí den, se počasí ustálilo na dešti. A jelikož byla od meteorologů
hlášená ledovka, byla jsem zvědavá jak jim to vyšlo. Na sto procent.
Silnice naštěstí včasnému posolení byla mokrá, chodník rozčvachtaný, ale jinak
všechno všecičko bylo pod ledovou krustou. Každá jednotlivá větvička,
každý pupen, trn, list.... prostě všechno. Nemohla jsem pomalu ani dospat
jak jsem se těšila že budu mít co fotit, ale zároveň jsem měla strach, že mi to
do rána všechno odtaje... A tak hned jak jsem ráno šla pustit psy, tak jsem ještě v
pyžamu, v bundě a s foťákem vylítla na zahradu abych stihla ještě ten zvláštní zamrzlý
svět vyfotit. Je fakt, že už to dost odtávalo, kapky šustily na zmrzlém sněhu, ale
naštěstí jsem stihla dost z té krásy zachytit. Sice jsem pěkně vystydla, přeci jen teplo
nebylo zas až tak jak to vypadalo, a taky jsem si to pak pěkně odnesla tím, že místo
aby mne nachlazení a bolest v krku opouštěla, bylo mi hůř.
Některé větvičky, či listy zamrzly v polohách popírajících zemskou gravitaci. Jiné ve
spleti připomínající zamrzlá klubka.
A tak uznejte sami,
copak to šlo, tohle nefotit?














18 komentářů:

  1. No je to nádhera. U nás v Ostravě teda jen mokré bláto, protože je na nule...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však ono to do odpoledne všechno opadalo a roztálo, a dneska už je zase jen a jen hnusný šedý den ze zbytky šedého sněhu po zahradě....

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásné. U nás žádná ledovka nebyla. Sníh je dávno pryč.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné...a chvilkové! Zachytila jsi něco, co už teď třeba není!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, zamrzlé já rád...

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger25/12/12 18:33

    Křičí strýc Josef  na chlapce :

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné.Díky že jsi se obětovala a šla to vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, jako z pohádky...

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera, u nás bylo a je dosud teplo. Přes den bylo asi 6 st a ani ráno zaručeně nemrzlo. A ani nepršelo, bylo sucho. Teď mírně mrholí , či co to padá. To není ani voda ani omrzliceasi něco mezi.Ale nepřimrzá. Měla jsi štěstí, že se ti takové pěkné fotky podařily zachytit.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi moc ten dvojšípek.

    OdpovědětVymazat
  11. To se ti to zase povedlo Bobule v ledu zakleté - to je zajímavej a hezkej záběr.

    OdpovědětVymazat
  12. Svět makra je svět pohádek. Zachytila jsi zase neopakovatelné kouzlo okamžiku. Je to úchvatné.

    OdpovědětVymazat
  13. Prajem krasne Vianoce a novy rok

    OdpovědětVymazat
  14. Odpoledne už nebylo na stromch ani ničem jiném vůbec nic. Všechno opadalo a roztálo. Ještě že jsem to nenechala na odpoledne ale vyrazila hned ráno fotit, i když jsem si tím moc nepomohla. Jen počkejte, za chvíli budete mít zmrzlého plný zuby

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný, všechny fotky

    OdpovědětVymazat
  16. To je úžasné, Vendy, fotky se ti povedly skvěle! Taková námraza se vidí málokdy.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Není vzhůru nohama, to se tak ta větvička keře překlopila pod váhou ledu, takže to ve finále vypadalo jako když ty rampouchy rostou nahoru....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....