25 prosince 2012

Snění...

V okamžicích mezi bděním a sněním
můžu být vším co je a není...
V okamžicích mezi bděním a sněním
můžu si hrát, ale i se bát...
V okamžicích mezi bděním a sněním
jsem tvá a ty jsi můj...
V okamžicích mezi bděním a sněním
osude, ty při mne stůj....
V okamžicích mezi bděním a sněním
je vše bez zbytečných řečí...
V okamžicích mezi bděním a sněním
mohu být sama sebou...
V okamžicích mezi bděním a sněním
mohu tam, kam za mnou jiní nemohou...
V okamžicích mezi bděním a sněním
je život hezčí...
V okamžicích mezi bděním a sněním
mám hvězdy nad hlavou,
pod nohami svět, louky za zády...
V okamžicích mezi bděním a sněním
bosá brouzdám travou...
V okamžicích mezi bděním a sněním..
.....je prostě jiný svět.






10 komentářů:

  1. Jé, to je hezké! Ač na básničky já nejsem, tohle se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. V okamžicích mezi bděním a sněním se mozek přepíná do hladiny alfa, no a to se v mozku kolikrát dějou věci...

    OdpovědětVymazat
  3. Ale pak to procitnutí ... svět zůstal stejný. A já taky

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi básnicky zachytila ten jakoby beztížný, trochu zmateční, stav mezi bděním a snem.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Mno, to s tebou naprosto souhlasím....

    OdpovědětVymazat
  6. Na básničky moc nejsem, tedy na ty v moderním pojetí (zlatá Cestička k domovu )

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Díky, to jsem ráda že se ti to líbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné snění a básnění, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. Bezvadná a krásná! To teda klobouk dolů, jsi velmi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jen asi pořád moc do smutna.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....