23 prosince 2012

Lepší vrabec v....


15 komentářů:

  1. Krásná fotka, kdy jsi ji fotila?

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně naducaní opeřenci!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: V pondělí nebo v úterý, to tu byla po oba dny mlha, ta je ostatně za nima vidět :). Jenže než jsem se dokopala někam dál tak se zvedla a zase jsem nic nenafotila z toho co jsem chtěla....

    OdpovědětVymazat
  4. Vrabčáci mě potěšili. Zdá se mi, že jejich populace nějak mizí.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jak jsem slyšela v Meteoru paradoxně díky lepšímu ovzduší. Ale tahle naše kolonie je dosti velká a stále se rozšiřuje. Tak buď je tu tak děsný to ovzduší nebo už si zvykají na to čistší

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Děkuji, jenom pro moje info - ty fotíš do JPGu nebo RAWu? Protože jestli fotíš do Rawu, tak potom bych tě obdivoval, takhle rychle to dělat. Do JPGu bych to chápal. Mně to z RAWu vždycky dlouho trvá, protože každou fotku musíš "vyvolat" - nastavíš jas, kontrast, doostříš, upravíš barvičky a potom si člověk každou fotku dobře rozmyslí...

    OdpovědětVymazat
  7. Teď nevím jestli mi nadáváš či co . Fotky z foťáku ukládám v Picase, takže asi JPG. Ale následně ještě je doostřím, nebo zesvětlím v editoru. I když někdy to taky trvá podle toho kolik jich je. Jednu pěkně podruhé....ale já mám čas . V RAWu je to prosím tě jak? Víš co, tohle jsou pro mne hodně cizí věci .

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji krásné Vánoce a pevné zdraví v novém roce!

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji pěkné a klidné svátky a v novém roce hlavně zdraví, štěstí též

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Mně se zase zdá, že jejich krize pominula. Alespoň u našich slepic se jich živí pořádný hejno.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásně zachumlaní ve vlastním peří.

    OdpovědětVymazat
  12. Dokonce vysvitlo i sluníčko a tak ti přeji až ti svítí i po celé svátky.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná fotka. Kampak se vrabčáci poděli? Moc vidět je není. Za mého dětství bylo všude vrabčáků jako naseto a byli děsně drzí. Babička je nestačila odhánět od slepičího zrní. Dokonce ti nejdrzejší zobali i z dlaně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....