06 prosince 2012

Začátek prosince....

První prosincový den byl, alespoň tady, krásně slunečný. Po dlouhé době. Tudíž co bylo nasnadě? Vzít přízemáky a hurá na procházku. I po jemném sněžení ale to že začal prosinec nebylo vůbec znát, jen místy ve stínu zůstalo na stromcích jemně pocukrováno. Dokonce jsem našla i jeden květ vratiče, který se zapoměl a vesele si kvetl i když už dávno jeho čas minul. Do té doby dobrou náladu mi ovšem okamžitě zkazil pohled na to, jak už zase zmizely další kusy lesa, včetně jednoho nádherného majestátního dubu a takový bordel na cestách, že se tam dalo horko těžko chodit a i přízemáci o dost mrštnější než já na mne vyčítavě hleděli kudy je to tahám....větve, polena, cesty rozryté hlubokými koryty od kol mechanizace, všude bláto, prostě hnus velebnosti. Mám obavy, že pokud to tak půjde dál, za chvíli tu cesta do lesa bude trvat tak hodinu, protože se kraje neustále posunují dál a dál....a to buď díky silnému větru anebo jako teď, masivnímu kácení. A jak jsem tak koukala na ty označkované stromy, ještě není všem dnům konec a kácet se bude dál....
Nějak jsme se nakonec z toho prohrabali a problátili, a já se zařekla že už tam zase dlouho nevkročím....jenže se tím pádem hodně zužuje možnost kam naprochajdy chodit....








17 komentářů:

  1. Jůůůůůů, tobě už kvete čemeřice?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mě kvete nějak zvláštně ve zvláštní zcela netradiční dobu, až na jaře.... tahle je z chat, kudy jsme procházeli do lesa....

    OdpovědětVymazat
  3. Taková malebná zákoutí, to musí srdce jen plesat. Není ta příroda nejmocnější čarodějka?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No pokud budou tak nadšeně kácet jak doposud půjdou zákoutí k čertu

    OdpovědětVymazat
  5. Blll voláš mě?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to u nás je sněhu jak nas*ano a zima jak pr*eli

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: U nás už také napadl a teď zrovna docela bambulí a zima je přesně taková jak říkáš. I když tam je o dost tepleji než venku....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Pěknej, taky jsem takhle pavoučka křižáčka na konci léta fotila

    OdpovědětVymazat
  9. Vendulko, tvoje fotečky miluju. Ta první mi připadala jako obraz.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: znáš to jednou se fotka povede a jindy ne...

    OdpovědětVymazat
  11. Už musím letět přikládat pod kotle jediná blondýnko z 9B.

    OdpovědětVymazat
  12. Uf, ještě jsem to zvládl před uzávěrkou.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak pozdě, co na plat zkušební lhůta na stránky bez potvrzení už skončila...

    OdpovědětVymazat
  14. krásný fotky, ale nebýt té poslední, jsou jašně podzimní

    OdpovědětVymazat
  15. To by člověk neřekl, že to jsou všechno fotky z prosince! Je třeba se umět dívat a pak člověk vidí (a fotí).

    OdpovědětVymazat
  16. s přírodou je to asi všude stejné. taky mě to drtí, jak mizí před očima. les, ta boží továrna, se stal jen měšcem plným peněz. o zbytku přírody nemluvě....jinak u nás panuje drsná zima.

    OdpovědětVymazat
  17. Jak vidím, spoustu jsem toho u tebe zameškala, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....