05 prosince 2012

ApokalyPSÍKOVA jedenáctka + zpověď....

Achich, ach a je tu znovu. Ovšem téhle nemůžu v žádném případě odolat. Snad (už napořád) poslední článek řetězovky. Jenže kdo by odolal těmhle skvělejm otázkám které si vymyslel Apokaliptický pes. Tak jsem se rozhodla do toho jít, jen bez toho, že budu vymýšlet další otázky, protože bych se vystavovala lynčování rozzuřených blogerek a blogerů až by jim už po sté přilétlo pozvání na zpověď.
Sice jsem trochu v prodlení, bylo spoustu jiného co jsem dělala ale teď na ně došlo, dopila jsem kávu a čekám jestli mi nakyne těsto na germknödel a tak se můžu věnovat zpovědi. Nejprve tedy jedenáckrát o mě....

  • 1) Jsem prostorově výraznější, jak snad na výšku, tak hlavně v horních partiích. Podotýkám čistá příroda, žadná umělina...
  • 2) Díky tomu jsem byla celý život brána jako blondýna a ještě k tomu ko...á, tudíž hlava vypatlaná. Nechávám okolí při tom a jen se tiše bavím...
  • 3) Neumím řešit konflikty konstruktivně (ano, která ženská to umí). I když vím že mám pravdu a jsem v právu, sklapnu podpatky a s brekem uteču.
  • 4) Podléhám rodině, jsem pro ně robot domácí a tak jsem si vypěstovala doma dva mamánky, kteří mi ještě smrděj i v pokročilém věku 30 a 27 let doma. A k tomu jednoho zhejčkanýho manžela....
  • 5) Ráda čtu, i když v poslední době spíše sedím na chatu s přáteli a bloguju, a bloguju a....
  • 6) S tím i ruku v ruce kráčí posedlost focením. Fotím co jde i to co stojí. Okolí už mne bere jako podivínku, Tu cáklou s foťákem....
  • 7) Když nedělám ani jedno, jsem zaručeně na výstavě nebo na ní připravuju tu mou šedou lásku.
  • 8) Někdy si připadám hodně sama i v centru rodiny která je tak moc pospolitá. Což je sice dobře, ale na druhou stranu to je někdy hodně na nervy....protože není úniku
  • 9) Ráda vařím, asi taky proto mi neustále někdo v noci přešívá oblečení. A nejsem líná si vařit různé mňamky ani když jsem sama na chatě. Ostatně i na lodi jsem málokdy vařila z konzerv, pokud to šlo tak jen s čerstvých surovin. Opět jsem byla za Tu divnou...
  • 10) Jsem ráda v přírodě, ať už sama nebo se smečkou, je to jediné místo kde nemusím řešit partnerské krize svých mazlíčků. Pokud si ovšem nezapomenu dát mobil na tiché zvonění....
  • 11) Jsem pozdní romantička, to jest od svých čtyřiceti let toužím po tom aby mi někdo poslal nádhernou kytici kurýrní službou, pozval na večeři při svíčkách na romantické místo, jel se mnou na nádherném bílém koni krajinou kde zdálky šumí moře a nad kterou zapadá slunce....prostě po všem tom, o čem jsem celý předchozí život říkala že to jsou romantické srágory....no jo, holt jsem asi fakt Ta divná....

Tolik o mě, samozřejmě ještě spoustu toho jsem si nechala pro sebe, jako třeba že jsem taky chorobně zvědavá a strašně lžu Smějící se!

No a teď odpovědi na dané otázky....

  • 1) Věříš na náhody? Nebo jsou události nevyhnutelné?
Díky různým náhodám se stávají události nevyhnutelnými. Mám s tím své zkušenosti !

  • 2) Proč má non-stop bar na dveřích zámek?
Asi aby když Non odejde, mohlo nastoupit Stop.....

  • 3) Trefí ožralý hlemýžď domů?
Ano, ale pěkně se při tom pobouchá...a sousedi budou lát že je v noci budí tupými ranami na zeď jejich domku....

  • 4) Už jsi viděla konzervu pro kočky s příchutí myši?
A už jsi viděl pivo s příchutí mléka?

  • 5) Myslíš že všichni blogeři lžou?
Nemyslím, leda že by v komunitě blogerů byla zastoupená celá naše vláda....

  • 6) Jakou barvu má zima?
Buď červenou jako svařák, nebo hnědou jako grog....i když tam hrozí nebezpečí že to bude také poslední barva kterou v životě uvidíš!

  • 7) Bachor, čepec, kniha - a proč?
Všechno, a proč? Protože jsem někdy pěkná kráva!

  • 8) Jak se z lesa ozývá?
Buď Do prde..e a podobně, když se snažím přelejzat na procházce ty hromady větví na cestách které teď vévodí místním lesům, nebo zvukem motorových pil....

  • 9) Připadá ti lehké vymyslet pro děti pohádku?
Ony ještě dneska děti o pohádky stojí? Ale asi ne, když je tak jednoduché vymýšlet si pohádky pro cca osm miliónů dospělých....

  • 10) Zvuk kterého ástroje je ti nejsympatičtější?
Jednoznačně zvuk bankomatu který mi vydává peníze, zvlášť když je to pro mne zvuk tak vzácný. Jinak jsem léta hrála na kytaru, takže asi ona a pak harfa, nádherně uklidňuje....

  • 11) Je rodina dnes už přežitou institucí ?
Nemyslím že model táta+máma+děti je přežitý, podle mne je přežitek papír na tátu nebo mámu. Tudíž spíš že je přežitek manželství, zvlášť když se každé třetí rozvádí...


  • A poslední bonusová, kterou když jsem vymýšlela hodně jsem se poťouchle usmívala jak na ní budou ostatní odpovídat, ovšem netušila jsem že se mi vrátí jako bumerang.
  • Může existovat skutečné přátelství mezi mužem a ženou?
Může, buď v případě, že se po pětadvaceti letech ti dva sejdou zas v jedné posteli a ráno zjistí že přátelství je o mnoho pěknější než ta noc, nebo pokud oba nosí brýle a trpí Alzheimerem a zapomenou tudíž kde ty brýle položili...

No Psíku, doufám že budeš spokojen Mrkající.

25 komentářů:

  1. Vendy, pěkné odpovědi. Některými jsi mě dost pobavila. A tak to má být. Legrace je koření života. Blbě kecám, viď.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale kdepak, samozřejmě že sranda musí bejt, vždyť není už moc toho za co by se nepatilo, tak alespoň ta blogová ať vzkvétá! (No i když se platěj data )

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem čekala, od momentu, kdy jsem si u Psíka přečetla otázky, co z tebe vypadne

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že dnešní doba je ve znamení krvácejících srdcí on-line. Neber to jako rady, ale pouze jako můj vlastní názor.

    OdpovědětVymazat
  5. Vtipné otázky i odpovědi A čtení o tobě bylo také zajimavé, hned se člověk něco dozví...

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi vtipné,taky jsem se dobre pobavila

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Mě krvácí srdce i ne on-line....a to dost často a z různých důvodů. Ale má přání ač stokráte vyslovena můj zcela neromantický manžel vypouští okamžitě z hlavy jako naprosté nesmysly blbosti...jo ještě tak možná kdybych místo toho koně a šumění moře a západu slunka chtěla čuchat benzín, vézt se na motorce a poslouchat řev dalších spolujedoucích...nebo místo vyznání lásky poslouchat kde a za kolik mají v jakém marketu pivo. Takže se mi pak nediv že krvácí mé srdce a touží po romantice....Ostatně i já mám troch v povaze i to komedianství

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: No vidíš, a už ses konečně dočkala

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ono je to krvácení hodně v módě, co na plat. Ale jak říkáš, vždy je to věc obou, bez urážky.

    OdpovědětVymazat
  10. A hlavně problém obou partnerů.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Myslíš jako že se nemám urazit za jiný názor? Ale kdepak, to ani náhodou. Jen prostě říkám  to jak to zrovna v tomhle tématu cítím a hlavně co vidím kolem, nebo mám i možnost mluvit z lidma kterých se to týká....a to že to je jak správně podotýkáš problém obou partnerů. Prostě já si myslím, že řešit nevěru hned a honem rozvodem je kontraproduktivní, protože na tom většinou nesou vinu oba.Spíš je dobré si sednout, rozumně(pokud to je možné) probrat proč a nějak se to snažit řešit jinak. Ostatně takovej zářnej příklad jsou hned sousedi vedle na chatě, mlaďáci který hned první plácnutí sebou na tlamu řešili rozvodem. Nevím jestli to bylo zrovna to správné řešení nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: To uzený vypadá mňamkově, takhle taky bývá plná naše udírnička....a ta vůně!

    OdpovědětVymazat
  13. Vendulko,pěkná jedenáctka o sobě. Některé věci už jsem stačila pochytit, jiné jsou pro mě ještě nové. Ale většinu už asi vím, vždyť k tobě na blog chodím už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  14. P.S. Dnes odtajněna pohlednicová akce! Sice jsi nevyhrála, zlatíčko, ale mělas fakt krásné pohlednice. Takové bych si klidně a ráda koupila a poslala je někomu!

    OdpovědětVymazat
  15. [9]:Sakra, to je diskuze na Mikuláše! Já nejsem žádný kazatel a podobných diskusí už se moc neúčastním. Nepotřebuju nikomu vtloukat do hlavy moje názory a myslím si svoje.

    OdpovědětVymazat
  16. Proč jsou jen ty ženy na ty své horní partie tak pyšné, když se o ně nijak nepřičinily. Jsou přece od Boha, neboli od přírody.

    OdpovědětVymazat
  17. Jo tak to s tebou souhlasím, taky jsem lítala po lesích, zpívala a hrála s kytarou u táboráku, s klukama kopala fotbal a to všechno jako jediná holka mezi deseti klukama. A nikdy si ke mně nikdo nic nedovolil co bych mu nedovolila já. Prostě se drželi zpátky, pokud jsem já nedala nějaký impuls. Což nedala. A nebyli to žádní chladnokrevníci, ale kluci ze vsi.A já jim byla a jsem dodnes vděčná.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Já když o něčem píšu tak bez vášní a úplně v klidu, názor za názor a nikdy ne názor proti názoru. A lidí kteří to dokážou taky tak si cením. Já nemám potřebu někoho válcovat nebo přesvědčovat. Pokec a názory jiných to mě baví.

    OdpovědětVymazat
  19. [16]: Co máš z toho, třeba ho čeká kariéra, lepší než ty co se dobře učili.

    OdpovědětVymazat
  20. [16]: Hmm, rozhodně nejsou ženy tak fascinovány svými ňadry tak jako jsou jimi fascinovaní muži. Už jsi viděl chlapa, kterej by se ženský podíval nejdřív třeba na kolena? Já ne.... a když se zeptáš deseti ženskejch jestli by si dali udělat plastiku tak ti z nich dvě řeknou že ne, jedna že ano protože chce naštvat kamarádku ale zbylé ti řeknou ano, protože to dělají kvůli svým mužům, aby se nemusely nechat urážet tím, jak jejich muži koukají jinejm ženskejm na prsa a ještě k tomu připomenout že jo, ta by se dala za co chytnout a ne jak u ní....

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:Mě se líbí spíš menší opravdu a teď se červenám. Ale ta druhá tvář je prý na jiném místě a prý je to místo u mužů i žen stejné.

    OdpovědětVymazat
  22. Napsala jsi výtečné, inteligentní obsáhlé odpovědi. Četla jsem je pozorně jedním dechem.

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné zpovědi, některé vtipné, mnohé jistě upřímné. Věřím, že ses u toho zapotila!

    OdpovědětVymazat
  24. Hezky jsi to napsala. Mně se to naštěstí vyhlo.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Když ty jseš na bloggerovi a já tím, že se mi neukazuješ v oblíbených co napsali, na tebe zapomínám, stejně tak i na ostatní kteří tam jsou a pak to vždycky strašně dlouho doháním....přiznávám, jsem v tom lempl...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....