05 prosince 2012

Tak nám paní Müllerová začal advent....

....a jako každý rok se dostavila otázka, co a jak nazdobit, do jaké barvy....Ne že bych byla ten cvok, co tvrdě sleduje trendy a podle nich musí mít nazdobeno, spíš jsem pintlich na to aby byla sladěná alespoň barevně výzdoba doma i v truhlících. A jestli vládne zrovna růžová, modrá, červená nebo černá zas tak moc neřeším. Prostě když se mi ta barva líbí tak v ní jedu a když ne, udělám výzdobu v té která se líbí mě. Letos je prý IN šedá. No sama o sobě tedy dost depresivní, ale v kombinaci s jinou barvou, proč ne? Já jí zvolila v kombinaci s pastelovou růžovou na svícen na štědrovečerní stůl. Ten zatím ještě je ve stádiu polotovarů, protože by mi za a) zbytečně osychal a za b) kočky by ho vyřídily dřív než by nastal den D. Ale potrpím si na to, aby prostě na adventní neděli svítila první svíčka a tak jsem si udělala letos kombinovaný svícen - věnec. Mám vysoký svícen na čtyři svíčky ale aby nebyl tak osamělý udělala jsem k němu i věnec. A v barvě o které jsem vůbec neuvažovala. Jenže při nakupování různých segmentů na výzdobu mne v květinářství padly do oka krásné zelené drobné kouličky, matové mechově zelené a pak ještě tmavé. Svíčky byly taky zelené takže bylo rozhodnuto. Bude zeleno. Dokonce i zelená organza na mašli byla k mání, tak jsme, naprosto v souladu s místem pobytu, zelení....tedy neplést si to s politickou příslušností! To prosím v žádném případě! Prostě k Rybníku nemůže být víc vhodná barva než zelená. A jelikož mám i zelená LEDková světlíška i o venkovním věnci bylo jasno.....

A takhle si tedy svítíme, v týdnu světlíška, o neděli svíčky....



Jelikož jsem potřebovala zkrotit tújky na záhonu, volila jsem letos použít je na věnce,
takže jsou takové trochu střapaté...


Takhle žabičkově svítíme večer....



Tuhle sqadru nalepovacích mikulášů, andílků a méďu přivezla odněkud
dcera když jezdila po republice s oblečením. Založila jsem je a přišla na
ně až zase letos. Musela jsem ale z nich ty "přícucky" odsdtranit
protože byly vcelku na nic a na sklo je přidělat tavnou pistolí...


Mám moc ráda různá vánoční světlíška, máme jich doma spousty, tak je dávám do
porcelánového městečka místo čajových.
Původně jsem si koupila jen ten kostelík, jenže pak jsem někde viděla
tenhle domek, onde stromeček a tak nakonec máme
takové pidiměstečko....
Jediné co zatím není hotové jsou truhlíky na okna, ještě nemám materiál, tedy čekají ještě tújky na probírku. Ale letos asi bez světýlek, nevím ještě jestli je dám nebo ne. Už proto, aby neměli okolníci co kopírovat, což s velkou oblibou dělají...

17 komentářů:

  1. A pak že nejsi spokojená s každodenním životem, když tě tyhle serapatičky baví.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Spíš jsem v něčem tradicionalistka....

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, máš to krásně nazdobené.

    OdpovědětVymazat
  4. Zelená výzdoba působí moc pěkně,až mě to překvapilo, spíš bych hádala, že bude nevýrazná, ale ne, je hezká

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak strašně obdivuhodně krásné...všechno barevně sladěné, promyšlené, romantické. Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Výborný nápad,uz se opicím,na parapetu mám taky svetlýska a taky domecky,to je náhoda,co?Ale dát je dovnitr me nenapadlo! Más moc peknou výzdobu.A ty zelené svetlíska,neobvyklé,ale velmi to harmonuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně to máte vyzdobené a jak nádherně svítí.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Taky jsem se bála jestli nebudu muset přidat nějakou kontrastní barvičku, ale stačilo jen dodat zelené andělské vlasy a bylo. Něco se tam třpytí, něco svítí a vypadá to vcelku obstojně.....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: No samo, včera jsem jí na zahradě stříhala..... tak pro mě už rozkvétat nemusí, potřetí už bych se nevdávala, myslím, že kdybych mohla vrátit čas tak bych to neudělala ani jednou....

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak ono to je také o lenosti, pořád dávat nové čajové svíčky do všech, pak vyhazovat prázdné kalíšky....děsná práce. Takhle jen dáš do zásuvky a je vymalováno....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Ono ke štěstí vdavky a lejstra nejsou potřeba. Ten model táta+máma+děti je dostačující. Bohužel je velmi často model rozšířen táta+máma+děti+milenec+milenka a tohle odsuzuju ať to lejstro je a nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Hele já jsem Ta divná, protože nějak to milenec+milenka až tak neodsuzuju. Ono totiž nikdy není vina jen na jednom, protože pokud je všechno O.K. není potřeba si ten odskok hledat, ale pokud se něco poondí, či těm dvěma na sobě přestává záležet, nebo se ztratí úcta k tomu druhému, ať už jeho vlastní vinou nebo různými okolnostmi, je na tohle zaděláno.... Ale je samozřejmě jiná situace ve dvaceti, třiceti nebo je jiná v padesáti po třiceti letech manželství.

    OdpovědětVymazat
  13. Tu pasáž "Ale je samozřejmě jiná situace ve dvaceti, třiceti nebo je jiná v padesáti po třiceti letech manželství."

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No myslím to takhle. Ano naštvalo by mne to a bylo mi to líto kdyby mi byl partner nevěrnej pár měsíců po svatbě. Možná mě i byl, to nevím, ale vím že když jsem od něj konečně po roce a půl bití a psychického teroru večer odešla a vrátila se druhý den pro věci pro sebe a dceru, na sedačce ležela podprsenka a určitě nebyla moje. Ani jsem se nešla do ložnice podívat která že byla ta "šťastná". Ve třiceti to už bolí a rozvod vypadá jako jediné řešení, i když si myslím že ne. V padesáti, po třiceti letech manželství, když už je veškeré okouzlení dávno v prachu a nastoupí už jen zvyk, si ti dva buď najdou každý někoho jiného, ale neřeší to rozvodem, jen se prostě každý nastěhuje k tomu svému, nebo si sednou, dají hlavy dohromady, vydobydou zbytky toho co k sobě kdysi cítili a jdou prostě dál anebo nejdou. A zase jsme u toho, PROČ ženská, ale i chlap (co si budeme povídat, přeci jen je to lovec) hledají jinde....a pokud riskují AIDS ale i jiné nemoci je to velký problém. Já jsem teď psala někde někomu k jedenáctce, že pokud by mi byl partner nevěrný, skousnu to, ale pokud by mi byl nevěrný a ještě mě něčím nakazil, zabiju ho....

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné svícínky. Mně se ale stejně ze všeho nejvíc líbí ta sbírka domečků. Je to jako malá vesnička, když večer pokryje kraj a rozsvítí se v oknech.

    OdpovědětVymazat
  16. Když budeš nakažená tak už to zabití bude slabá útěcha.

    OdpovědětVymazat
  17. Svícínky máš pěkné, vše je hezky nazdobeno. Nejvíc mne však zaujaly světýlka, taková zatím nikde nemám, ale časem, myslím tím ne letos, plánuji také mít, přidat trochu tvořivosti, kterou moc nemám - a bude to pěkné jako u Tebe.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....