04 prosince 2012

Vánoční inspirace z města....

Při minulé cestě do Třebové jsem nafotila
těchto pár obrázků z vánoční tématikou.
Určitě zase poznáte kde jsem se zastavila,
potřebovala jsem svíčky a nějaké ozdůbky...

Průčelí dalšího obchodu - tahače peněz z peněženky.
Pravé belgické pralinky, všelijaké italské dobrůtky,
vůně dobré kávy, sušené plody a příjemná majitelka....



Fontána dostala svou zimní podobu, svítící....


A o autorovi těhle krásných aranžmá už jsem se tu zmiňovala....
Jen mi nevyšly lépe ty stromečky které krásně svítily. A svítí i ta koule
a na té to není vidět skoro vůbec....



Snad napadne trošku víc sněhu, aby to vypadalo opravdu zimě a já se pokusím vyrazit
vyfotit jak to vypadá když už je trochu tma...

28 komentářů:

  1. Fotky jsou moc hezké, ale na Vánocích mi tam chybí trocha sněhu U nás ho napadlo až až, to zase na Vánoce žádný nebude když se teď všechen vysněží

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám VendyW,že sis tu dobrou kávu dala. Všude krásná výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to opravdu Vánočně!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Neberu to jako vykopávky že to stojí za houby, v žádném případě, to je bráno jako že je to vykopáno z hloubi mé paměti na světlo, z dob kdy jsem jako teenager chodila s kazeťákem, v případě Sweet kamarádka s přenosným cívkáčem Pluto, přes rameno a tuhle hudbu jsme drtili od rána do večera . Protože tyhle doby jsou už dávno, dávno pryč....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Nedala, svištěla jsem domů, ale mám v plánu si jí tam dát....

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Sníh nám tu trošku (tak 5cm) napadl až dneska....tohle je z minulého týdne.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden layout krásnější, než druhý. Tento kabátek je luxusní. A fotky také.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné ozdůbky ve městě!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Jo teď jsem v něm zrovna dělala, ale v Lunapicu je to taky.....proto ten otazník na konci....kabátek se teď bude měnit častějc, udělala jsem si pár nových zimních layoutů, tak můžu měnit.

    OdpovědětVymazat
  10. Pekná výzdoba,pekné fotky.Vcera bylo na okraji mesta zimních 20cm snehu a dnes smytec,apríl,obleva....

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne namesticko. Tie vyzdoby takisto. Musim uz vyrazit aj ja do sveta,( staci nase mesto) nech trosku vianocami napachnem ...

    OdpovědětVymazat
  12. Výzboba je teď všude na každém kroku a vypadá to moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  13. To musela být pěkná vycházka, fotky jsou opravdu inspirativní My moc sněhu nemáme, ale alespoň, že byl...

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Snad se vydaří i ty sněhové napadlo a sněží i dneska....

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Já doufám že směrem na Brno bude klid v sobotu, měla bych jet k Tišnovu na Mikulášskou jízdu, tak doufám že nebude na silncích nějaký sajrajt.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotečky, krásné objekty, šikovná fotografka....

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, jak vidím tak pořád na lovu obrázků.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Děkuji za pochvalu a vítám tě....snad se zadaří i ty opravdu echt zimní ....

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Pořád, pořád lovím záběry... A byla jsem hodná a uhlí nechci, nemáme na něj už kotel . Ale zastavit se můžeš

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: S uhlím to není na přání, to je podle zásluhy. Musím letět udím.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Hmmm. dobře uzená krkovička, nebo takovej losos....mňam, už aby bylo jaro a dalo se jet na chatu aby zas mužskej něco vyudil....a nechceš donést místo toho uhlí to uzený?

    OdpovědětVymazat
  22. Dobré ráno, tak jak dopadlo nadělování, uhlí a nebo uzený? Pokud se dobře vyudí tak takové pokrmy chutnají znamenitě.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Tak uzený u tebe na obrázku a jinak tu žádný čert nebyl. A ani ve městě odpolede při focení mne žádný nesebral. Ale pokud vyjde to co mám naplánováno, tak o víkendu se to bude tady čertm jen hemžit.

    OdpovědětVymazat
  24. [23]:Budete mít besídku? Čerti už jdou zpět do pekla a vrátí se až za rok, Mikuláš dnes končí i podle kalendáře. Já také půjdu, ta udírna je tajný vchod, ale nikomu to neříkej.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: No bude mít čert výlet kousek od Brna a s ním kupa andělů i Mikuláš. Opožděně ale přece....tak šťastnou cestu...

    OdpovědětVymazat
  26. Vám taky šťastnou cestu, snad nebude náledí...

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: No pokud bude, řídí manžel. Když ne tak řídéím já

    OdpovědětVymazat
  28. Pokud bude, tak bych nikam nejezdil...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....