04 prosince 2012

Všechno jednou končí, a bonus na konec...

Nevím pro koho je větší štěstí že nemá duha víc barev, jestli pro mne, protože už jsem vyčerpala na chvíli básnické střevo a musí si odpočinout, nebo pro vás, že už nebudete muset ty bláboly číst....ale moje duhové období definitivně skončilo a tak díky němu se podařilo zase doplnit nějaké nové fotečky. Ale ještě mám připravený malý květinkový bonus na závěr.Venku popadává sníh a tak si myslím, že kytičky udělají trochu radosti v tom studeném čase....



12 komentářů:

  1. Kytičky radost udělaly, ty udělají vždycky, zvlášť, když jsou tak hezky nafocené. Zítra jedu na zahradu kvůli tomu mojemu hořci, který vykvetl v listopadu a nyní možná ještě vykukuje ze sněhu. Takže nafotit a zase hurá do tepla.

    OdpovědětVymazat
  2. Kytičky potěšily. Pěkná tečka nakonec, tohle jsem nečekala! Děkuji za všechny!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Kytičky nezklamou v žádném ročním období

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny kytičky jsou krásné a je škoda, že k tomu nebyla i básnička, už jsem na ně od tebe zvyklá.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jé, né....už mne vůbec nic nenapadá na básnění....teď chvilku bez básniček než se vzpamatuju

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné kytičky.     

    OdpovědětVymazat
  7. Kytičky můžu v jakékoliv době. Všechny jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny kytičky, květiny, kvítečky, kytky...bez rozdílu barev, velikosti, exotičnosti, vůně, druhu, vyšlechtěnosti...prostě všechny miluju.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Cha, a víš že to není ostružina? Je to plodenství lantany. Mění barvy stejně jak květ té kytky. Ten je nejdřív růžový, pak zežloutne až je ve finále oranžovočervený. Ty plody jsou zelené, pak zčernají aby nakonec chytly tmavě modrou metalízu....

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: A abys věděla co to je lantana tak ten její květ je hned pod tím plodem na následující koláži. Jo a má voňavý listy, když je rozemneš dost intenzivně voní.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....