03 prosince 2012

Správná odpověď je.....

..... je....no myslela jsemže to uhádnete hned, dost jste mne překvapili. Zřejmě vás opravdu natolik zmátlo to zabarvení. Takže tentokrát milé dámy a Pavle, všechno špatně....tramtadadá! Vyhrál Miloš, který jediný tipoval měsíc. Pak se ještě s Odvrácenou stranou strefil následně i ApokalyPSÍK....i když tu vlastně krom astronautů nikdo neviděl...
Je to focené za úplňku, kdy se honili mraky sem a tam, není to nic kvalitního protože to je z ruky tudíž tak nějak rozklepaně mázlé.
A tady je originál....

4 komentáře:

  1. Celý týden jsem lítala po úřadech, vyřízovala za bratra průšvihy a nebo byla v práci. Proto jsem se soutěže nezůčastnila, ale tipovala bych určitě měsíc.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem byla vedle jak ta jedle, pěkně jsi nás zmátla!

    OdpovědětVymazat
  3. Viděl jsem, že většina si řekla, že VendyW obrázek ztmavila, aby vypadal jako noční obloha, a na to se nedáme nachytat. A já si zase řekl, že VendyW s takovými úvahami určitě také počítá, s proto jsem volil variantu, která se nabízela nejdřív.  ;)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jasně, VendyW je potvora, a vymejšlí si různý potvornosti aby nás zmátla....ale uvažoval jsi dobře

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....