03 prosince 2012

Modrá....

Modrá je dobrá, to věc je známá,
vždyť modrá obloha dobrou náladu rozdává...
Tmavomodrá noc, tajemství plná,
azurová z moře na cesty zve.

Odstínů paleta široká je,
záleží na nás který sympatický nám je.
ta která květina, ta která barva
rada je těžká z možností mnoha....



12 komentářů:

  1. Vynikající idea vyrobit přírodní duhovou škálu barev z květin. Velice, velice se mi to líbí. Hodnotím ale citem a srdcem...neznám totiž název ani jedné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za pochvaly, no k tomu dessu, pořád mám problém se záhlavím, štve mne že je pod tím vždy ta barva, potřebovala bych ay to bylo "průsvitné" ale prostě to nejde, štve mne že když je menší fotka tak tam vyčuhuje ta podkladová barva...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné paní básnířko.

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá barva je na květinách moc pěkná. Taková poměnka je úžasná. Hezká básnička.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Na to je expert Labanda, nebo Dincie. Dívky se ale teď moc na blogu nevyskytují.

    OdpovědětVymazat
  6. Hana Hávová3/12/12 22:16

    Modrá je krásná barva ve všech odstínech. někdy je těžké určit, zda je to ještě modrá, nebo už fialová. Záleží na úhlu pohledu.   

    OdpovědětVymazat
  7. Zase moc hezké. Ani nevím, které barvě z těch co jsi zatím ukázala, bych dala přednost. Pěkný nápad.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí pomněnky a potom zvonky. U vchodových dveřích jsem měla v závěsných květináčích, z jedné strany ženicha a z druhé nevěstu.

    OdpovědětVymazat
  9. modrá je zajímavá barva květiny. Jak příroda tohle všechno umí vykouzlit! Je to čarodějka!

    OdpovědětVymazat
  10. Zase krásné barvy a krásné květiny, Vendy. Já tedy vidím barvu spíš fialovou nebo modrofialovou, ale jak píše moje jmenovkyně, záleží na úhlu pohledu.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: A co? Že bys byla alespoň trochu přesnější?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....