02 prosince 2012

Hádej, hádej, hadači.....

Noc nebo den, slunce nebo měsíc? Kdo ví?
Ten správně odpoví....
Otázka to není těžká, nikdo tedy ať s odpovědí nemešká...

Jak je mým zlomyslným zvykem, fotku jsem trochu barevně
upravila aby to lehké bylo o něco těžší....


21 komentářů:

  1. Slunce ve dne s větším kontrastem

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Hávová2/12/12 15:05

    Když jsi to napsala takhle, tak je to určitě den. Tmavší mraky ozářené sluncem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já si myslím,ze je to na 50 procent mesíc a na padesát procent slunce a vzpomela jsem si na mou první pohádkovou knízku  Eliska a deda Michelin a v ní byla pohádka o bratríckovi Mesíci a sestricce Hvezdicce,ale to jsem nejak popletla?No nevadí,jsou to telesa nasí slunecní soustavy tak jak tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně jsou jen dvě možnosti měsíční svit v noci nebo sluneční ve dne.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, zajímavé....ještě nebudu prozrazovat....

    OdpovědětVymazat
  6. Más krásné záhlaví anebo hlavu?

    OdpovědětVymazat
  7. Kocůrova kometa, průlet...

    OdpovědětVymazat
  8. Obrázek v záhlaví je moc pěkný, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. Nevypadá zrovna mile na pohled.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Jasně, to mi vracíš tu svou fousatku, co? . Spíš hádej....

    OdpovědětVymazat
  11. Den, přechod fronty, když jdou beránky, mění se počasí - říká se.

    OdpovědětVymazat
  12. Uvidíme, uvidíme, uvidíme....

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Nevracím, ale znám hezčí oblohu.

    OdpovědětVymazat
  14. A vím o co jde, je to odraz ve vodě.

    OdpovědětVymazat
  15. Padá hvězda do Tvých vlasů... a nebo je to Odvrácená strana Měsíce...!?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....