02 prosince 2012

Fialová....

Když se řekne fialová, je to barva
co mnohá nepěkná tajemství skrývá...
Je však i barvou pokory...
pro ty kdo měli by být ti nejpokornější,
ti kdo by měli být nejspravedlivější.

Avšak jejich jazyky jsou rozeklané,
Ó odpusť jim můj Pane....
v tvém jménu páší hříchy, v tvém jménu
vraždili.ve tvém jménu prznili.
Duše, těla, srdce....
Jejich slova znějí sladce...
barvu kterou nosí, a kterou se honosí
tak pošpinili.
Ale příroda svou moudrostí vrátila jí krásu
ale dala jí i spásu....



13 komentářů:

  1. Vendy, básnička je krásná a květiny v kolážích nádherné. Fialovou mám ráda. Miluji fialové macešky a gloxínie.

    OdpovědětVymazat
  2. Hana Hávová2/12/12 12:39

    Já to mám s fialovou stejně jako se zelenou. V přírodě ji mám ráda, v interiéru a na oblečení ji nemusím. Zvlástě ne tmavou.

    OdpovědětVymazat
  3. jo, fialová, záleží na množství červené - je-li jí více, pak je erotická, je-li více modré, pak schizofrenní...moc hezké snímky

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně fialovou mám ráda, ale její studené odstíny jako třeba má ta gloxínie nebo světloulinkou jak má Funkia. Ty jako barvy v oblečení, jinak v přírodě všechny. I když je fialová barvou adventu, nikdy jsem jí na výzdobu nepoužila, stejně tak jako jsem vlastně ještě nedělala klasickou červeno - zelenou na vánoce....stejně jako letos. Adventní svícen bude zeleno - zelený a vánoční svícen na stůl do kuchyně šedo - růžový...stromek tím, že jsme zrušiloi vánoce tím pádem nemusím vymýšlet. Jsem detailista v těhle věcech a mám ráda sladěnou výzdobu jak doma tak na oknech....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jo proto to asi ti kardinálové s tou erotikou trochu přeháněli....a zničili život spoustě lidí

    OdpovědětVymazat
  6. Verše krásné, Vendy, i když trošku drsnější, a kytky přímo nádherné. Fialová má spoustu odstínů, mně se nejvíc líbí lila, ale na kytkách na tom vůbec nezáleží, tam se mi líbí všechny barvy.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Maceška mu pořád říká manžel, ne že by byl taky z první republiky, ale má to od rodičů

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Těch odstínů má spousty každá z těch barev, někdy ani pomalu nevím jestli tu kytku zařadit mezi modrou nebo fialovou, to samý s červenou a oranžovou....

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fialové kytičky! Tak vidíš, žes jich spoustu našla! Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak nebyl problém a není sehnat ty kytky, ale vymýšlet ty veršovánky....a když už jsem s tím začala tak to musím taky dokončit.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No s veršovánkami bys na mne nemohla. Takové jako Ty bych ze sebe nevyždímala.

    OdpovědětVymazat
  12. Fialová je pěkná, ale na mě působí moc depresivně. Pouze v malém množství a u kytek to platí dvojnásobně. Sousedka vedle nás měla v oknech pouze fialové surfinie (spíš do modra) na zahradě v ozdobných květináčích také  fialové a jinak jen vzorně posekaný trávník.  Měla jsem z toho takový děsivý pocit. A ona se pak začala  léčit na nervy. Navíc já měla v té době  zahradu celou s bílými květinami a  byl  vidět ten obrovský kontrast. Tím ovšem nechcí říct, že se mi fialová nelíbí a nebo, že jsi blázen, to v žádném případě. Fialové kytky jsou krásné.  To je jen můj poznatek s fialovou barvou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....