07 prosince 2012

Něco co někdo nesnáší a jiný miluje....

Tak se dneska posuneme v čase, z prosincové bezsněhové procházky do dnešního dopoledne, kdy vylezlo sluníčko a bylo vidět co tu včera odpoledne a během večera napadlo sněhu. Z původních pěti je rázem dvacet. Ale mrzne a svítí sluníčko, je modrá obloha a tak se přiznávám, tahle zima se mi líbí. I když víc za oknem z tepla než být v ní. A navíc se podstatně líp fotíUsmívající se....ale nebojte, do prvního posince se ještě vrátíme....








13 komentářů:

  1. Tak vidíš zima jak od Lady. Taky pěkně nasněženo máte.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás už byl sníh i toho 1. Kupodivu sníh vydržel a včera ho ještě trochu připadlo. Kdybych měla víc času na procházku, taky bych mazala fotit někam na zasněžené pláně. Ale bohužel mně čeká ještě jedna noční, pak nabitý víkend a koneěně v pondělí trochu vydechnu, ale to zase děti budou chtít péct, tak budu dělat těsta, abychom se do toho mohli odpoledne pustit. No a taky konečně dokončit výzdobu. Tam jsem silně pozadu. Závidím ti tvůj klid. Kdyby byly malé děti už velké, taky bych nic neslavila. Ale už pro ty malé špunty musí být aspoň trochu Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ač nebydlím nikde v nížině, tak tolik sněhu nemáme ani náhodu. Ostatně podle včerejší fotky se štěnětem je vidět, že u nás nemáme NIC.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Zimu taky nemusím, ale pokud by vydrželo takhle jsem spokojená. Žádná břečka a čvachtačka, žádná mlha a sychravé vlezlo....a dá se na to koukat!!!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Normálně mne tohle všechno i baví, dělat výzdobu, péct cukroví.... jenže poslední dva roky je tahle nálada fuč.Není. Zmizela.

    OdpovědětVymazat
  6. Taku zimu milujem . Laka k santeniu. Nech nam tu este nejaky cas taka vydrzi ...prosiiim. Nielen na tvojich fotkach

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem z těch, co takovou zimu milujou. Jen kdyby chtěla vydržet až do března. Nemám ráda břečku, lednové jarní teplo, velké výkyvy...

    OdpovědětVymazat
  8. Fotografie zimní miluji, akorát rok,co rok mám větší strach chodit v zimě venku. Když jsem byla mladší, tak jsem tyto problémy neměla i jsem se po sklouznutí dokázala udržet na nohou, ale to bylo.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No někdy s tím mám ve městě taky problém a to jsem mladší. Zvlášť když taje a  kap z rampouchů a pak to zase zmrzne. Po těch boulích se fakt skvěle chodí. Proto raději courám v lese. I když tak taky někdy kecnu na zadek

    OdpovědětVymazat
  10. Dříve jsem zimu milovala, teď ne.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sněhová nadílka a zdařilé fotky, Vendy. U nás tolik sněhu napadlo až dnes.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Já taky zimu zrovna nemusím, ale zase když mám volit mezi břečkou, pošmournem a blátem, tak volím raději ten sníh a jemný mráz

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: A to pořád připadává! Včera tu sněžilo skorem celý den, přestalo až někdy v deset večer. A teď už zase jemně padá. Mates se tam už pomalu ztrácí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....