07 prosince 2012

Sněhohrátky....

Z nebe se snášejí, jak pírka z křídel andělů,
třpytí se na slunci jak jejich slzy....
stovky a stovky jich na zem padají.

Brzy je plničká lehounkých vloček.
Slunce je oživí, ale jen na chvíli,
v paprscích jeho tiše pak zmírají....

Však znovu se roztrhne peřina v nebi
a další je nahradí a krásou svou
dětem radost rozdávají...

Zahalí zem do bílého hávu
každá ta vločka má svoji váhu,
každá z nich je originální šperk,
pro listy, pro stromy pro celý svět...














18 komentářů:

  1. Zkoušel jsem vločky fotit za letu, ale jsou to jen šmouhy. Je zajímavé, že když chumelí tak se u nás říká, že se čerti žení. Ale že ten obrad mají zrovna nahoře?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No vidíš, to je fakt....dost silnej protimluv

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono to peklo a nebe bez sebe asi nemůžou být. No nic sešlo se víc pomocníků tak jdem natahovat světýlka.

    OdpovědětVymazat
  4. Na některých snímcích ty vločky vypadají jako pod mikroskopem . To se fakt dají udělat foťákem takovéhle záběry?

    OdpovědětVymazat
  5. Povedené. Jsi fakt kouzelnice

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Foceno na supermakro a pak jsem udělala různé výřezy. Tím se ti také ještě zvětší

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Jo, jo, nachumelilo. Tam kde by to potřebovali nic nemají a u nás je toho dost....ale pokud toho zůstane takhle, tak jsem vcelku s průběhem spokojená. Víc nechci a když je míň je vidět bordel.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Aha, tak to je na mně moc složitá technologie. Ale vypadá to kouzelně.

    OdpovědětVymazat
  9. Fajnove ... mam chut  zaborit si do nich nos a liznut. Mnam

    OdpovědětVymazat
  10.                 

    OdpovědětVymazat
  11. Ta dírka do nebe -  že sis toho všimla

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Hanko, když máš digitál tak na každém je režim focení makro nebo supermakro. Stačí ho jen navolit a fotíš hodně zblízka. Já mám makro od 10cm a supermakro od dvou.To jest že můžeš mít objektiv nejblíž deset nebo dva cm od foceného objektu.  A výřez si dělám v program v kterém mám fotky nahrané a uskladněné. Není to nic těžkého, možná že nějaký takový program máš u foťáku na stahování fotek do pc.

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Brrr, ani noc ani ruce. Měla jsem pařátky pěkně zmrzlý když jsem fotila. Zvlášť když jsem měl foťák těsně na sněhu....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]: No právě že hned jsem si jí nevšimla ....

    OdpovědětVymazat
  15. Jdu až nyní, protože jaksi nebyl čas. Ty vločky jsou parádní. Tak takto z blízka jsem je ještě nefotila a nevím, zda bych to dokázala, fakt super.

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám problémy v zimě s focením, protože mi mrznou abnormálně ruce proti ostatním. Jak je pod nulou, nemůžu fotit a když, tak pouze v tenkých rukavicích.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....