30 listopadu 2012

Zadání 7....

Sedmé zadání od Lucerny je fantasy. Tedy fantazii se meze nekladou. Jenže mě nechala dost na holičkách, protože asi moje fantazie není až tak bujná, tedy v některých věcech. Nečtu krom něčeho (Tolkien) z tohoto žánru žádné knihy, nedívám se na žadné filmy, je to prostě kategorie která jde mimo mě. Tudíž snad jedině moje fotohrátky mohou někomu připadat trochu fantaskní....

13 komentářů:

  1. Nebýt těch editorů,byly bychom v koncích VendyW.Jinak moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obraz je opravdu fantaskní. Krásný záběr a krásný rám.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, jo....to ale hlavně díky tady Vendy, ta mne na ně nasměrovala . I teď na ten poslední, tam je taky spousta zajímavých věciček...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To se právě ale moc nepovedl ten záběr. Mělo to být úplně něco jiného. Ale tak trochu hraní a je z toho tohle

    OdpovědětVymazat
  5. Snová pohádková fanzazie, vložená do krásného rámu. V této kategorii Fantasy je dovoleno vše, tak já jsem brala všechno, na co padla moje myš, a prskla jsem to pel-mel na plátno. Vždyť je to zábava.

    OdpovědětVymazat
  6. Na toto téma se teprve chystám, uvidím, co z toho vyleze

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný nebeský karfiólek!

    OdpovědětVymazat
  8. Já tam vidím sedícího anděla. Asi už blbnu

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tam vidim vilu, alebo elfa hrajuceho na pistalku

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, bohatě stačí, že čteš Tolkiena.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Máš dobrou fantazii karfiól to opravdu připomíná...

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Pro tvůj klid, neblbneš, je tam. Víla která hraje na píšťalku stejně dobře jí vidí i Lucerna

    OdpovědětVymazat
  13. pejsanek.simi16/3/13 12:33

    čau máš to tu fak uplně nádherný

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....