01 prosince 2012

Červená....

Peklo jí má zamluvenou pro sebe,
láska jí jen hoří.
Možná proto je láska peklem
když klidné žití nám boří.

Pekelná krása lásky nás láká,
my propadnem jí navždy.
Jak peklo nevrátí co dáme jí
sama peklem někdy bývá.
Stejně však se jí vždy upíšem
tak jak v pohádkách to bývá....




Zvlášť růže jí mají rády, byť pekelné nejsou...
P.S. A ještě jí má většinou jedno pekelné autíčko, s černým koníkem ve znaku Mrkající

14 komentářů:

  1. Krásna báseň! TO si ty vytvorila?

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tohle je AUTORSKÝ blog.... Takže co se vylíhne v mé hlavě to tu je....

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se fakt líbí tvoje kombinace básně a fotoobrazu.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná slůvka i fotečky...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná básnička i koláže květin.

    OdpovědětVymazat
  6. krásná báseň a nádherný fotky, červená je prostě červená

    OdpovědětVymazat
  7. Mňo jo děvčata, ale mě dochází inspirace a teď mne čeká fialová! No a teď co...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotečky červených kytiček. Fialová? Napadá mne kosatec, fialka, brambořík, maceška...

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu krásné. Když mám čas a možnost, zajdu si do rozária na Petříně.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Vítám tě tu . Jo růžový sad na Petříně....moc dobře ho znám, protože jsem ne moc daleko od něj bydlela. A ostatně všechny růže které jsme měli kdy na naší zahrádce byly odtamtud, děda si je tam totiž nastříhal a zakořenil

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, Ferrari, to je auto přímo ďábelské!   

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Mít ho, lidně se tím ďáblem stanu . No už zbývá jen modrá a bonus

    OdpovědětVymazat
  13. Červená hřeje už od pohledu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....