30 listopadu 2012

Oranžová....

Po čem voní oranžová? Po sladkém pomeranči,
po nahořklé mandarince.
Když nám je přinese Mikuláš
a pak leží na misce...
Po čem ještě voní? Po tropech, kde
motýl s kolibříkem se honí...


12 komentářů:

  1. krásné fotky a sestavené v barevném tónu je paráda včetně těch krásných doprovodných slov.

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední dobou se ti daří v básních a doprovodných fotografiích. Dohromady tvoří kouzelný obraz.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím opět chválit a na dálku tleskat. Nádherné fotky, které jsi nejen vyfotila, ale složila do krásného souboru.

    OdpovědětVymazat
  4. jaaquarius30/11/12 23:14

    Oranžovou na oblečení nemám vůbec ráda. Zato kytka, to je krása. A připojuješ k nim krásná a výstižná slova.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to je krásná podívaná! Fotky jsou povedené a složila jsi je opět moc hezky. Jsem hrozně ráda, že ses do těchto výběrů pustila a těším se na další barvu.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Taky nemusím mít oranžovou na sobě, ani to nejde k mému barevnému typu. Dokonce ani v doplňcích, či dekoracích, na rozdíl od hnědé a jejich příbuzných odstínch.Hnědou na sebe taky nevezmu, ale mám ji ráda v nábytkových kombinacích s béžovou. Ale u kytek je kásná....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ještě něco mám v zásobě, neboj a už mám i jinej nápad. Ono se hodí čas d času si projet archív, tedy pokud už ho mám jako teď, uceleně stažený na jednom místě. Konečně jsem totiž k tomu mladýho ukecala a naotravovala se tak, že mi to splnil.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, oranžová, moje nejoblíbenější! Jinak taky jak tak přemýšlím, oranžové oblečení nemám, jen jednu mikinu. pěkně seřazené kytičky!

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Ze všech těch kytek je mi ale nejbližší ta kytice růží, tu jsem totiž dostala od kamaráda k padesátinám, a jak sám říkal, chtěl mi nechat poslat těch růží padesát, jenže se bál abych neměla z toho doma průšvih....

    OdpovědětVymazat
  10. Oranžovou barvu jsem jako dítě neměla ráda a čím jsem starší, tím k ní mám vřelejší vztah. Hlavně růže jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....