05 listopadu 2012

Výstavní víkend....

Páteční cestou a krásným západem nám začal velice krásný a šťastný víkend. V sobotu jsem poprvé narukoval s paničkou, Ondrou a jeho přítelkyní na letňanské výstaviště. Konala se zde podzimní pražská mezinárodní a vlastně poslední velká výstava v tomto roce. A letos poprvé byla dvoudenní, tudíž se po oba dny vystavovala všechna plemena. A pro mne poslední a velká šance v tomhle roce dodělat alespoň jeden z možných zbývajících šampionátů které se dají u nás získat. O tom, získat oba dva panička ani neuvažovala, protože být ve třídě sám je něco jiného než jít o další ocenění s více kvalitními psy.
Jenže zřejmě při nás stál nějaký dobrý psí duch a to co se mi podařilo se mě a paničce asi už nepodaří....

Bobešův výraz před vstupem do kruhu...


....řádně se rozhlédnout po konkurenci


....tak tohle mi za to ani nestojí


.....a jsme v kruhu a jdeme o CACIB


....a mám ho!


....a teď ještě o BOB


....tak tentokrát to nevyšlo....ale stejně jsem si zazpíval "We are champions" protože jsem měl důvod. Dostal jsem ten poslední potřebný CAC a je ze mne GRAND ŠAMPION! Tedy ještě mi musí přijít certifikát z unie. Ale to už je jen formalitka.


DOUBLE CACIB PRAGUE DOGS SHOW Praha Letňany 3.11.12. V1, CAC, CACIB, CAC ČMKU. Rozhodčí František POLEHŇA (CZ)

Ještě jedna s trofejemi....




21 komentářů:

  1. [1]: To on sice je, ale tady už byl utahanej a navíc mu vadil blesk...dík za gratulaci, ale budou ještě další a pěkný fotečky...

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji šampionovi. Je vidět, že je na ceny náležitě hrdý. Paničce také patří gratulace.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji šampionovi. Majitelce rovněž gratulace.

    OdpovědětVymazat
  4. Na takovou promenádu bych vyrazil s holkama, až se budou hárat... A co takhle bojový pokřik "kočččičččkáááááá...!"? Ten by nefungoval? V každém případě vám gratuluji, dobře vám tak, co se bude pít??     

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeju, Vendy! Bobeš je za všechny prachy, ta poslední fotka je fakt k popukání!

    OdpovědětVymazat
  6. Na té poslední fotce říká Dandík, co si o tom myslí?

    OdpovědětVymazat
  7. VendyW, blahopřeji k získání ocenění Grand šampion.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To jsme si užili jednou, taky v Letňanech, chodila tam před námi v kruhu nějaká háravka z těch plemen co se vystavovaly před náma a to byl šrumec. Psi se vykašlali na nějakou výstavu a promenádu a rejdili čumákama a hopsali jak zběsilí....takže rozhodčí musel posuzovat jen to co viděa na stole ale pohyb nemohl posuzovat u žádného

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: No začíná si chlapec na úspěch zvykat . V téhle podzimní části bl opravdu dobrej.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Kočičkáááááááááá na něj neplatí, má doma čtyři tudíž ho to nechává chladným. Na něj musím jak na každýho chlapa, žrádlóóóó, nebo papánkyyyyyyy

    OdpovědětVymazat
  11. No vidíš , já věděla , že zaboduje, moc gratuluju. A na poslední fotce Bobeš vypadá jako by už oslavoval a požil. Nebo dostal právě napít , má mokrou tlamu.

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Jo, vycucnul celou misku. Na výstavě moc pít nedostává, minule mi udělal ostudu, dvakrát se vyčural ve výstavním postoji v kruhu. Takže to pak dohání . Ale vodou!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji.Chudačisko vypadá na poslední fotce zmožený.

    OdpovědětVymazat
  14. Vadil mu blesk, tak zavíral oči . To v neděli to měl ještě delší, až do půl šesté na výstavě a pak cesta domů....

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji, jste dobříííí

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: Jak jsem dneska dorazila dom, hned jsem si připravila kartičky s tituly, zítra píšu žádost na ČMKU ať to máme doma co nejdřív. A pak pěkně sehnat clipbordy na zasklení těch šampionátů .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....