06 listopadu 2012

Druhý výstavní den....

Sobota se mi náramně vydařila a tak se panička už klidná, že mám Granda vypravovala veselejc a pohodovějc na další výstavní maraton. Dorazili jsme už ve větším klídku, rozložili můj cirkus (klec a stůl) panička okoukla co kde je a kolik je psů před námi aby věděla kdy začít s upravováním. Mě to bylo naprosto jedno, konkurence byla stejná, nikdo nepřibyl takže se dal očekávat podobný výsledek. Jenže byl jiný rozhodčí a ten nakonec rozhodl opravdu překvapivě. Nejenže mi zase dal CACIBa takže jsem se stal dvojnásobným šampionem, ale dokonce mne titulem BOB pasoval i na Vítěze Prahy a poslal do odpoledních soutěží. Copak panička, ta byla blahem celá bez sebe, ale Ondra s Martinou nebyli asi moc nadšení, protože to pro ně znamenalo pěkné zdržení při návratu domů. No co budu povídat, čekání to bylo opravdu hodně dlouhé a nakonec se už další zázrak nekonal. Vysvištěli jsme z kruhu jedna dvě.....
Tak mne panička posadila do auta, přicvakla pásem, dala pusu na čumák, všem zamávala a zmizela ve tmě. Já se uvelebil na sedačce a spokojeně jsem usnul a nechal si celou cestu domů zdát o všech těch pěknej dandičích holkách který tam se mnou byly....



Dneska se můžu podívat po ženskejch....


....třeba tyhle dvě by byly pěkný. Jenže mluvěj nějakou divnou hatmatilkou. Panička říká že prej rusky....


Ještě pár pohledů kolem kruhu....




A pár poznatků....
Rozhodčí, který nás posuzoval v naděli, je jak jsem ozději zjistila na naše kluky vysazenej, moc se mu líbí jak Bobešův táta tak i bráška....takže hledám výstavy kde bude posuzovat....ne, to je jen sranda, ale potěší to....
Odpoledne byla už výstava jen v režii ruských vystavovatelů. Ruština ostatně vládla i při mé cestě zpátky k mamce v metru, u metra na Andělu i nakonec v tramvaji z které jsem vystupovala. Vládne prostě vesele po Praze jak za dob bolševika....
Pokud mi hypotetická vnučka řekne že chce být mažoretka tak jí to zakážu....
A jsem moc ráda, že už to ám za sebou, ta neděle byla opravdu hodně dlouhá....
Víc fotek jak Bobeše tak i jiných opět najdete v galerii.

Následující fotky jsou ještě ze soboty, přišly mi mejlíkem od chovatelky která tam měla své známé profi fotografy...









Ještě mám v záloze fotky od syna, ale ty pak přidám do galerie.

DOUBLE CACIB PRAGUE DOG SHOW 4.11.12. V1, CAC, CAC ČMKU, CACIB, BOB - VÍTĚZ PRAHY. Rozhodčí Pavol SEMAN (SK)

Celkový zisk v titulech po poslední letošní výstavě a čtyřech letech vystavování.....



Český Junior šampion, Český šampion, Český Grand šampion, Šampion ČMKU (Českomoravské kynologické unie)

Tak může se to zdát málo, ale vzhledem k pravidlům, že se šampionem může stát vždy po 365 +1 dni od získání potřebného množství titulů, vychází to jeden šampionát ročně.A to jezdíme jen na několik výstav za rok.

12 komentářů:

  1. Tak nevím, komu z vás to sluší víc, panička kráčí hrdě a je vidět, že je na tebe pyšná.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejprve obrovská gratulace vám oběma.

    OdpovědětVymazat
  3. No Bobešku , myslím , že už jsi dost " nóbl " aby sis našel nějakou slečnu.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Strašně dlouho mi vždycky přes mobilní inernet trvá než dám dohromady fotky a doupravím je v editorech, pak je nahrát na blog a tak to trvalo i s výstavními fotkami a články o něco déle....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Spíš jde o to aby si nějaká vybrala nás....zatím to je nějaké vachrlaté. To Německo nevyšlo a tady zatím nikdo zájem neprojevil. I když pořád někdo říká Jé ten váš pes je tak krásnej, ten se mi tak líbí...ale užitek zatím žádný.....a navíc pro spousty chovatelek má moc málo titulů a šampionátů....

    OdpovědětVymazat
  6. Drzím palce,at mu to konecne vyjde(s tou psí dámou)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace.Jsou to ale nervy,co?

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Hele ten citát je tam už tejden

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Nervy teprve budou, teď jsem zjistila na FB že umřela fenečka co se snámi v sobotu vystavovala. Přijeli až z Ruska pejska vystavit a bác. Už v neěli nenastoupili, odpoledne mi ještě gratulovala majitelka k BOB a říkala že byli u veta, že je pejsek nemocnej. A ted ve vlaku otevřu fb a tam rána mezi oči, fenečka je mrtvá...a teď aby se člověk bál co to bylo, jestli to není nakažlivé.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji Bobeškovi, hlavně aby něco nechytl.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: To je mi líto.Nemysli na nejhorší.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....