05 listopadu 2012

Páteční západ v plenéru...

V pátek se mi konečně podařilo to, co mi u nás nejde. Vyfotit západ slunce na volném prostranství. Tedy na silnici a z auta....ale zase vznikly vcelku zajímavé efekty, které by normálně asi nevznikly.














Málem jsem ho ale díky Bobešový čůrací zastávce nestihla. Focené je to mezi Heřmanovým Městcem a Čáslaví....

17 komentářů:

  1. Nádhera. Tyhle fotky zbožňuju

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo zase se jednou zadařilo. U nás nemám moc šancí na volný prostor na focení západu a tohle byly takové dobré souhry náhod....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se ti opravdu podařilo. Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jedním slovem - NÁDHERA.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá pastva pro oči. Každý obráek zachycuje kouzlo okamžiku. Je to úžasná podívaná.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky, mám ráda západy slunce.

    OdpovědětVymazat
  7. Je vždy štěstím a radostí, když se mě něco podobného povede, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. Já moc děkuji všem za krásné pochvalné komenty ....

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou opravdu podařené snímky, Vendy. Západ slunce jsem za jízdy ještě nefotila.  

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty se Ti skutečně povedly.Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Já zase za jízdy fotím hodně, tedy pokud neřídím

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Já neřídím nikdy, i když mám řidičák, takže můžu vesele fotit.   

    OdpovědětVymazat
  13. jojo, západy jsou vděčné, moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Však byl ze mne syn hotovej když jsem furt cvakala ale pak když to uviděl jak to dopadlo byl hodně překvapenej. Fotit můžeš ale nefotíš! Tedy z auta....ale vynahrazuješ to klasickým focením které je moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:Jo, ale když je máš kde fotit . A to já mám málokdy možnost být takhle na relativně otevřeném místě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....