12 listopadu 2012

Vánoční pohlednice....

Vendy si zase vymyslela velice zajímavou soutěžičku. Vyrobit svůj vlastní vánoční pohled. Nejdřív jsem si říkala že to bude dost problém, protože mám jen jednu fotku z loňska která by se dala použít a stahovat nějaké obrázky z netu mi připadalo pod úroveň. Jenže to je málo, má to být tři kousky na osobu. Ale pak jsem si vzpoměla na fotky které mám stažené od syna z vánočních výstav od nich ze školy z doby kdy tam ještě chodil. A tak vznikla série více než tří kousků pohledů, dokonce některé jsou ve dvou variantách, to jaksi vzniklo mou sklerózou, protože jsem zapoměla kam jsem si ty hotové uložila..... A tak si teď na Vendy smlsnu a nechám jí ať si vybere ty své tři kousky....MrkajícíSmějící se











Tak a je to....

22 komentářů:

  1. Teda, každá je originál. Ale je to hezký zvyk ty výstavky. Já jsem dokonce byla v té skupince třídy, která instalovala výstavku za třídu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Moment, ty jsi chodila do zhradnický v Litomyšli?

    OdpovědětVymazat
  3. Vsetky su velmi pekne. Moj favorit je c. 3 a c.4- maju take ladove pozadie a pritom su take hrejuce...

    OdpovědětVymazat
  4. Já, jako samozvaný porotce, nemohu vybrat. Jedna pohlednce je hezčí, než druhá. Všechny jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Ne, ale předpokládám, že se jedná o totéž, co jsme dělali my na jednom brněnském gymnáziu.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tohle bylo přímo vánoční výstava Zahradnické školy, a jedním z oborů byla mimo jiné floristika a tak tam dítka tvořila, vystavovala a svoje výrobky i prodávala.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No mě napadlo jestli to je ten Dandík v pletém, tudíž svetr a čepice, tak ten by taky nesoutěžil, to jsem stahovala od jedné chovatelky s FB, takže to také není moje fotka. Jestli se ti líbila, budeš muset zřejmě vybrat jinou....

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty jsi už taky něco vymyslela.

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, tady už jsou vánoce.

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, ono to mělo být jeden až maximálně tři kousky na osobu, ale koukám, že ses pořádně rozjela!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak když se tak dívám na vánoční pohledy tak ze sedmdesátých osmdesátých let tak jsou stejně barevné a taky tam toho je hodně . Ale mě jsou nejbližší 4,6,7,8.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No díky Vendy, jinak bych to ani nedělala....vánoce mne vaděj čím dál tím víc....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jo řekla sis o to! Víš že blbout s fotkama je moje hobby....a když bylo takové téma....tak to byla teprve výzva   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Máš pravdu, jsem !

    OdpovědětVymazat
  15. moc hezké pohlednice, jen mě trochu děsí blížící se Vánoce...

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: To nejsi sám, u nás už jsme vánoce hodně zredukovali, není na ně už posledních pár let vůbec nálada. Letos navíc ještě budu mít starost o maminku, kyž to budou její první kdy bude sama bez tatínka. Nabízela jsem jí, že si ji vezmeme sem k sobě ale nechce....

    OdpovědětVymazat
  17. Vendy, pohlednice jsou skvělé, mohla bys je vyrábět na prodej! Bezvadně sis vyhrála a tvoje jmenovkyně bude těžko vybírat. Vidím, že z toho má hlavu "v pejru"!   

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Jo, jo, má co chtěla....Zvlášť když moc dobře ví jakej jsem hračička....ale hlavní zásluhu na tom má i syn, že ty fotky udělal a že jsem měla z čeho vybírat....

    OdpovědětVymazat
  19. Vendulko, tak pohlednice už jsou zveřejněny. Bohužel z těch tvých jsem mohla vybrat nejvíc tři, jinak bych tam dala všechny...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....