13 listopadu 2012

Taky zajímavá akce....

Na Foto blogu u Idy jsem objevila sice již delší dobu běžící ale stále aktuální projekt POZOR, někdo se dívá! Jedná se o zajímavé fotky očí lidí nebo zvířat vyhlížející odněkud. Zvlášť skvělá je fotka která to všechno odstartovala. Dneska jsem náhodou při focení v Třebové udělala snímek který si o zařazení taky řekl....a mohla jsem si i pohrát....

13 komentářů:

  1. Vendy, to je skvělá fotka! Tuhle soutěž jsem taky viděla, ale nepodařilo se mi chytnout nějaký záběr.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Byla to taková shoda náhod, strašně se mi líbily ty orchideje v oknech a tak jsem si je šla vyfotit a nějak mi nedošlo že se to až tak odráží nebo spíš že tam budu až takhle vidět. Teprve když jsem to stáhla tak jsem zjistila co a jak. a Tak mne napadlo, že by to šlo do toho projektu

    OdpovědětVymazat
  3. Kytka a foťák. A v pozadí blondýna...       

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger13/11/12 21:46

    " Má fotka vypadá atraktivně,

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá fotka. Dáma s ... orchidejemi

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nějak tom cítím ten despekt k blondýnám     

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: No už jsem si říkala kde že jsi zmizel.... Akorát nevím jestli to má být také jemné popíchnutí  odstranění že to za nic nestojí nebo pochvala

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tak to až tak asi ne, spíš takový pokus.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Tak to by mohlo dopadnout dobře....kdyby tam byly kamélie asi bych se začala strachovat!   

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé, dívat se sama sobě do očí.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No spíš to je někdy dost těžký podívat se sama sobě do očí....

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní fotka, Vendy, upravila jsi ji velice zajímavě. Ten projekt je fajn, ale dost těžko se bude realizovat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....