11 listopadu 2012

Parádička....

Když jsem včera pátrala a hledala písničky Leonarda Cohena, přišla jsem
náhodou na Youtube koncert Davida Gilmoura z roku 2006, který
se konal v květnu v londýnské Royal Albert Hall u příležitosti Gilmourova turné
z jeho sólovým projektem On an Island. Nesměly na něm chybět i některé lahůdky
z dob kdy ještě Pink Floyd hráli pospolu. Jednou z nich je i skvělá balada
"SHINE CRAZY DIAMONDS" při které mu s vokály pomohly dvě další
pěvecké legendy David Cosby a Graham Nash ze čtveřice COSBY, STILS, YOUNG AND NASH.
A pěkně si to "staří" pánové střihli, jen co je pravda. Já osobně tuhle skladbu mám hrozně ráda.
Skvělá sóla a perfektní hudba. Ostatně doporučuji si ten koncert poslechnout celý.
Jmenuje se REMEMBER THAT NIGHT....


Tak jsem neodolala abych vám tu alespoň tenhle hudební zákusek při Martinské neděli nenaservírovala.....

8 komentářů:

  1. Téééda - broudám po blozích a poslouchám ty tvoje skvosty a mám hezkej večer Díky za ně.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Nemáš zač....jsou skvělé, já vím a proto jsem se chtěla podělit o ně i s ostatními

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger12/11/12 00:04

    " Zírejte na naší ... na muziku !

    OdpovědětVymazat
  4. Beru to jako osobní provokaci, ostatně jako  všechny Tvé hudební vsuvky. Zase mě to odmrštilo o nějakých neuvěřitelných 30 let zpátky, což je deprimující...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak doufám, že se ti tohle nezdá jako když hraje dobytek   to je milovaná klasika

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: No jo, no....ale když se tak hezky při tom vzpomíná...

    OdpovědětVymazat
  7. Mě to sice taky vrací zpátky do minulosti, ale nějak mne to nedeprimuje, naopak si ráda vzpomínám na ty doby kdy jsme jako teenageři chodili strašně důležitě s kazeťákama o prázdninách po vsi, začátky na zábavách a vůbec ty nádherně prožité roky na chalupě s partou

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....