18 listopadu 2012

Mrazivo....

Z mrazivého čtvrtečního rána jsou tyhle záběry.
Troufám si tvrdit že nějak moc k nim něco psát není potřeba...










PŘIPOMÍNÁM ŽE SE STÁLE CELÝ LISTOPAD VYBÍRÁ TOP 12 SNÍMKŮ NA NOVÝ BLOGOVÝ KALENDÁŘ!

30 komentářů:

  1. Tak máte naozaj vonku všade námrazu a podľa všetkého čoskoro príde sneh :] U nás stále len prší a prší ..

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, skutočne krásne fotky. Taký mrázok mám rada...aj keď skôr na fotkách

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: tak ta je moje favoritka! Je vidět že asi bude opravdu dobrá....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To je ze čtvrtka 14.11. Jinak teď momentálně tu je tak kolem osmi stupňů, je zataženo a nejlíp je v posteli a můj bláznivý manžel se jede projet na skútru......

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ale jde z nich zima.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger18/11/12 12:33

    " Dneska jest vskutku mrazivo !

    OdpovědětVymazat
  7. Ke snímkům není skutečně třeba komentář. Přírodní klenoty mluví samy a to nádherným hlasem.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je paráda! Nejhezčí se mi jeví zamrzlá tráva, ale hned za nimi jsou všechny ostatní!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc nádherné fotky.Mně se líbí všechny.Příroda je mocná kouzelnice a Ty jsi tu krásu zachytila.

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky. Já se vyhrabu z postele až když je po jinovatce.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera! my již několik dní zabředlí v nízké oblačnosti. inverze se nemá k odchodu...

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné zjinovatělé fotografie.

    OdpovědětVymazat
  13. To my tu máme tepleji přes den je v průměru kolem 8°c v noci 2-3°°C ,a pak, že drsný sever Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  14. toto som videla na FB a ver, že sa mi to veľmi páči, úžasne ti to vyšlo

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Jo, taky to tam někdy dám dřív než sem. To je podle toho kolik mám fotek nasyslených v archívu, to pak jedu po časové ose. Ale na fb je dávám hned.A moc děkuji za pochvalu. Zvlášť od někoho z klubu , to potěší dvojnásob.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné snímky, vážně moc! Ten první je navíc takový dramatický, líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  17. Zmrzlá tráva, hm, paráda. Už chybí jen fotit mrtvý děti... Posadil bych vás do ní všechny holou prdelí, to by byla soutěž...!       

    OdpovědětVymazat
  18. Příroda zdá se tvoje parketa,

    OdpovědětVymazat
  19. Nadhera. Zatuzila som po takom mrazivom rane! Vtedy sa dobre dycha. Paci sa mi, ked sa mi "dymi" z huby D

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Nějak mi necochází co spojuje zmrzlou trávu s mrtvými dětmi, ale asi ty v tom máš nějak jasno . No holou jsem si do ní nesedla, ale ruce jsem měla docela zmrzlý jak jsem se s nima ráchala v tý namrzlý trávě

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Tak možná jó....ale já mám raději když se do mne opírá v bazénu sluníčko, to má grády zase pro mne

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné mrazivé fotky. Také jsem ve čtvrtek ráno fotila, ale u nás byl smog a šerá obloha. Ty tvé jsou prozářené sluníčkem.

    OdpovědětVymazat
  23. [28]: No jasně! Ty nesnášíš zimu! Jak jsem na to mohla zapomenout....tak v tom jsem s tebou za jedno! Ten zatracenej bílej sajrajt tedy taky nemusím. Ale dá se hezky fotit...

    OdpovědětVymazat
  24. Fotky jsou moc pěkné všechny, ale úplně nejvíc se mi líbí druhá!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....