19 listopadu 2012

Tak trochu retro.....

V sobotu ač byl státní svátek jsme jeli s mužem za zákazníkem do Hanušovic. Je to takové zvláštní město -ves pod Jeseníky. Sice tam jsou kopečky, ale ještě to úplně nejsou hory. I když zima tam byla fujtajblová....
Firma kam jsme měli namířeno sídlí v objektu velkého kravína nad městečkem a nebylo zrovna moc šancí že by se dalo fotit něco zajímavého, jenže když jsem se tak potulovala kolem narazila jsem na obyvatelky kravína. Bylo to takové dost zvláštní, jak kdyby se člověk vrátil o dobrých dvacetpět let zpět. Všechno bylo takové jakoby zpomalené, Kravky se pohybovaly rozvláčným krokem, než se k něčemu rozhoupaly tak to trvalo.....
Jestli to bylo tou zimou či co, nebo prostě si říkaly že co se vlečře neuteče, kdo ví. Neodolala jsem jedné která tam zrovna stála u napáječky a udělala pár snímků. A taky nesmím zapomenout i na voly (chudáky) v samostatném výběhu. A protože mi to připadalo takové retro, tak jsem fotky tomu zkusila přizpůsobit.


Pro srovnání, která je lepší....





Pánové byli ještě línější .....drželi se svého oběda





15 komentářů:

  1. Krásné venkovské fotky. Na první jsem si říkala, tady se opravdu zastavil čas, mají neoznačené uši. Nebo slechy?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, opravdu retro. Rozhodně jsem pro ČB, vypadá víc "depresivněji" a víc retro....!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Depresivní, to je ono! Tak to tam vypadalo. I počasí takový bylo, hnusno, šedo, mraky se honili nad Jeseníkama, a byla sakra zima....

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Akorát že byly holky pěkně zasviněný, měly to tam rozcamraný a bláto pěkně hluboký....takovej malej vršek tam měly, to jo....koníci měli výběh hezčí, větší, sušší a víc viděli do krajiny . Ale lemroidní byli stejně

    OdpovědětVymazat
  5. Černobílé mi přijdou jak ze seriálu Třicet případů majora Zemana.   

    OdpovědětVymazat
  6. Vy měšťáci jste trochu srandovní - vidíte krávu a hned "retro" Myslíte, že s věděckým pokrokem se mlíko vyrábí v továrně?

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se fotky líbí. Přemýšlím, kdy jsem viděla krávu (čtyřnohou) naposledy in natura. Nevím.

    OdpovědětVymazat
  8. ... a že prý nebylo co fotit takové krásné snímky! taky taková zvířátka nepotkávám denně!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky, Vendy, u mě rozhodně vedou černobílé. Pořád je co fotit, stačí se jen rozhlédnout.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak t určitě si nemyslím, stejně tak jako si moje děti nemysleli žeje kráva fialová . Šlo spíš o tu náladu, takový zvláštní zpomalený svět. Jak píše Helena, tak trochu jak z majora Zemana.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Ze začátku to tak vypadalo, nikde nic zajímavého.....a ještě k tomu ten hnusnej vítr a zima.....

    OdpovědětVymazat
  12. Ta, jak tak čumí, tak ta je perfektní

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Jo, čumísková je opravdu povedená...asi siříkala co že to je za úkaz před tím drátem No vesnická jsem 21 let, ale už když jsme se přestěhovali tak tu měl kravky doma jen jeden člověk. Jinak jako malá jsem trávila víkendy a celé prázdniny taky na vsi, a k sedlákovi jsme chodili pro vejce a mlíko taky, takže hospodářství a hospodářská zvířata to je pro mne známá vesta....

    OdpovědětVymazat
  14. Copak kravky! Když jezdíme na Šumavu, mají v jednom výběhu stádečko a u ohrady je výstražná cedule: "Pozor, chovný býk."

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tam bych si netroufla jít fotit jak tady ty voly(chudáci)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....