18 listopadu 2012

Sušiny....

Dost často jsou mojí inspirací pro focení sušiny.
Z velké části to bývají suchá květenství merlíkovitých
nebo jinak mrkvovitých. A když jsou ještě třeba ve sněhu....
Ten ještě naštěstí není a doufám že ještě dlouho nebude
tak tentokrát jsou bez něj. Fotila jem po cestě z města...
Ale nemusíto být jen ona, i takový lopuch nebo řebříček má tak trochu co do sebe.






Asi bych sem měla dodat jak by se na řádného člena Fotografia klubu hodilo, jak to bylo focené, s jakou clonou a časem, objektivem....
Jen dodám že to je bez stativu, z ruky....makro zatím jinak nefotím...
taky proto, že stativ nemám a tahat ho do města či se psy na procházky by se mi
ani nechtělo. A navíc nemám foťák z výměným objektivem...

12 komentářů:

  1. Krásné záběry. Tvoje fotky se mi líbí vždycky, krásně fotíš. Sušiny moc ráda nemám, hlavně ne doma ve váze, ale v přírodě mi nevadí. Bodláky jsi nafotila skvěle, i ten lusk je pěkně zabrán.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky opět nádherné.Já, na rozdíl od Vendy" mám ráda "sušiny" i doma ve váze.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si dříve "vyráběla"  samé sušiny, aby mi přes zimu dělaly parádu.

    OdpovědětVymazat
  4. Co myslíš, Vendy touto formulací?: suchá květenství merlíkovitých nebo jinak mrkvovitých

    OdpovědětVymazat
  5. Nejhezčí sušina je jednoletá bylina z čeledi konopovitých... Tu tam nemáš? Tak to pak nemůžeš chytit tu správnou clonu...

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ne? Tak mea culpa...někde v atlase(je fakt že je starej a názvosloví se mění strašně ryhle) jsem to zahlédla když jsem hledala pro fotky názvy rostlin. Měli tan názvy a čeledi. Jestli ne tak se omlouvám za blé vyjádření....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Sušiny, ale ty klasický barevný, slaměnky, statici, ale i sušené jiřinky, růže apod. jsem si také dělala, a vyráběla jsem aranžmá. Ještě někdy mě to chytne a dělám je na chatě.Dokonce i tadyna blog mám fotky mých výtvorů.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Věř mi, nemám.....jsem srab, nezkoušela jsem jí ještě ani jedinkrát . Oproti dítkám....   

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mě to jen překvapilo právě OD TEBE. Tvoje znalosti z botaniky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: I mistr tesař se utne, a jak to tedy je správně, asi to víš, tak mi prosím poraď

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, nemyslela jsi náhodou miříkovité?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....