07 listopadu 2012

Metrová....

Ještě se vrátím zpátky do neděle. Po výstavě jsme se rozdělili, mladí s Bobešem jeli domů a já zpět k mamince. Měla jsem v plánu u ní ještě jednu noc přespat a pak se vydat sem na chatu, abych mohla všechno pěkně zazimovat, vypustit vodu z nádrží a sudů, vše co by mohlo zmrznout dát do peřin a vůbec to tu připravit na zimní bezčasí kdy sem jezdit nebudeme.
Od té doby co jsme se odstěhovali se pražské metro rozrostlo o pěkných pár nových stanic které jsem vlastně nikdy neviděla. Jednou z nich je i ta u letňanského výstaviště. Když jsem do ní vlezla okamžitě jsem si jí zamilovala. Je prostě....no je svá. Futuristická, blýskavá, zvláštní....ostatně můžete posoudit sami....




Někdy nevíte kde je nahoře a kde dole






ATakhle prázdné metro moc často není. Jen při nástupu na konečné, v šest večer v neděli.





22 komentářů:

  1. Ano, ano, ano...konečná Letňany na "Céčku". Úžasně se ti snímky povedly; ostatně, jako vždycky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tam už jsem jela několikrát.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se ti moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Víš co, ne každá stanice vypadá tak že tě zaujme, prostě to bereš no jo, metro. Tak to beru i já, ale tahle mne fakt dostala....Není jich tolik po Praze o kterých by se to dalo říct. Mám na mysli ty novější, ne to co je ještě z dob bolševika.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Jo, to je právě ono, blýskavé a zvláštní těmi odrazy. Všude možně. Na sloupech , na zrcadlech u stropu, všelijak se lámající pohledy...

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu zajímavé místo. V Praze už jsem nebyla aspoň pět let. No, možná čtyři... to je fuk. V těchto místech jsem nebyla vůbec...

    OdpovědětVymazat
  7. To je něco pro schizofreniky. Chocholoušek by zíral.   

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Tak trošku ....je fakt že je to podobné jak v bludišti na Petříně

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já taky tam byla poprvé, a musím říct že ty ostatní nové které jsem projížděla takhle zajímavé rozhodně nebyly.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď si mne tedy opravdu nalákala.... To sem netušil, že máme v Praze i takové krásy....

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Myslíš to vážně? Tak to jsem ráda že jsem tě v New Yorku takhle potěšila. Čekám na oplátku fotku toho newyorského....

    OdpovědětVymazat
  12. Skutecne mistrovské fotografie,mohla bys z fleku fotografovat reklamu na metro!

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem tam byl nedávno poprvé, mám tu samou první fotku.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Asi proto, že to dost překvapí když tam vlezeš....a hned tě to nutí vytáhnout foťák. Je to taková na ostatní stanice nezvyklost.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Hele fotku NY metra a vlaků po mě chce víc lidí, ale když ono je tam pořád spousta lidí a já nevím jestli by se mi to povedlo vyfotit tak, abych jim pak zveřejněním těch fotek neporušoval jejich osobnostní práva a ochranu jejich soukromí...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]:[17]: Metro v NY je staré a místy vypadá příšerně, protože mě to hodně udivilo, pár fotek jsem udělal. Pokud si vzpomínám, ani tam nemají jezdící schody, i na přestupní stanici kousek od letiště JFK jsme se museli tahat s kufry po kamenných schodištích.

    OdpovědětVymazat
  17. Krutomyval9/11/12 06:37

    [18]: Hele to máš asi pravdu, ale doteď sem si toho nevšim, že u většiny východů z metra nejsou jezdící schody... Zajímavé....

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: No jo, to je fakt, tam to berou jinak než u nás....myslíš že se jich tam profi fotografové ptají jestli si smí udělat obrázek?  Že většina těch skvělej snímků ze života je vlastně aranžovaná? To by mne docela zajímalo. A zasněžený město může být velice pohledné....

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Ne, aranžované ty snímky určitě nejsou, spadají většinou pod tzv "zpravodajskou licenci", tedy vyjímku z ochrany osobnostních práv dle zákona dovolenou. Případně ještě pod "uměleckou licenci". Ale i tady platí, že musí člověk dbát na proporcionalitu, dodržovat určité podmínky a hlavně  nesmí poškozovat oprávněné zájmy těch osob.

    OdpovědětVymazat
  20. Krutomyval10/11/12 00:17

    Kurnik, ted sem se upsal, to mě Userka za tu chybně napsanou Výjimku zase zprcá (pardon my french   )

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....