08 listopadu 2012

Večerní ze silnice....

13 komentářů:

  1. Zvláštní fotka. Kdybys v nadpisu neprozradila o co se jedná, asi bych neuhodla, nebo dlouho tápala.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy bych nevěřila, že obyčejná silnice může být tak pěkná.

    OdpovědětVymazat
  3. P.S. tohle by opravdu mohlo fungovat i jako obraz na zdi!

    OdpovědětVymazat
  4. Barvy, které mému oku lahodí

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Co se týče úpravy je jen doostřená, ta barva je původní, jen malinko zteplená.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Mě zaujaly odrazy lamp v kalužích, ale na to aby to bylo jasně a ostře vidět ten foťák nestačí, zkoušela jsem to a nic z toho nevzešlo,a tak jsem to vzala jako celek, a ejhle docela zajímavá věc se z toho vyvrbila....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:No, mně připadá, že je opravdu jen mírně upravená, a doladěná jemným rámem (pickmnonkey?).

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne dielo :). Take fotky/obrazy su podla mojho vkusu. Atmosvefera vystihnuta na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Díky, teď jste mě obě (i Vendy) pohladily po duši. Prostě nejde to se radovat aby nepřišla hned nějaká pecka mezi oči.....

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi pěkná a zajímavá fotka.. Krásné jsou ty odrazy ve vodě..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....