19 října 2012

Zapomenutí broučci....

Při srovnávání fotek jsem objevila několik snímků, na které jsem buď zapoměla nebo se mi nehodily hned pubikovat. A tak jak se pomalu nastřádaly teď je sem můžu dát.....

Jako první sluníčko sedmitečné. Bylo trochu už takové ztuhlé když jsem ho fotila, bylo vidět že se mu už neutíká před objektivem tak rychle jak za teplých dní.


Chrobák z jedné lesní vycházky. A má na sobě mšici. Takže buď sloužil jako taxík nebo si ho mšice spletla s nějakou rostlinou. Asi už taky na ní lezl podzim


Zelená kobylka nejdřív v trávě vidět nebyla, stejně jak v listí ty houby které jsem sbírala. Ale pak se pomalu a ztěžka začala prodírat vysokou trávou hned vedle jedné houby a tím na sebe upozornila. Zapózovala na listu a pak jsem si jí vzala na ruku, nejdřív byla v klidu, pak mě štípla a nakonec kaskadérsky visela na hraně dlaně




26 komentářů:

  1. Nemohu se vynadívat. Ta luční kobylka je překrásná modelka a hezky pózovala. Já bych se asi bála vzít ji do ruky, abych jí nepolámala křehoučké údy. Ale ty to jemně umíš.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se picnu Pak že nemáš co fotit.

    OdpovědětVymazat
  3. ...tak to je přesně to, co nedokážu vyfotit! To jsou ty kolíčky...!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná potvůrka. Zelená.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky, takové já rád!

    OdpovědětVymazat
  6. ja som otvorila okno, že idem dať periny vyvetrať...a odtiaľ sa na mňa vyrútilo hádam aj 100 lienok ako na prvej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: A víš že by ses divila? Ona je docela festovní .

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Však jsem psala, že jsou z archívu. .A co ti provedly kobylky jedny zelený?

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Tak té první větě rozumím, ale myslím že ys to taky dokázal, ale nerozumím těm kolíčkům....nějak mne vůbec nenapadá co by s tím měli společné

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Asi tam už byly připravené na přezimování a ty jsi je krutě vzbudila!

    OdpovědětVymazat
  11. No jo poslední teplé paprsky je ještě lákají ven , ale brzy zalezou a budou se třást strachy , aby ptáci v zimě neobjevili jejich skrýš.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: RAID....jak tohle nemáš doma, je to průser. Pak musíš lítat s novinama nebo plácačkou madlit hlava nehlava hmyzáky nechtěné

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  14. Nááádhera! Všechny jsou moc povedené, nejvíc se mi líbí ta berušková...   

    OdpovědětVymazat
  15. Hmyzáčci se mi moc líbí. Potvora kousavá, ale je pěkná.

    OdpovědětVymazat
  16. Presne tak,jedna hezcí nez druhá,kobylky me nevadí,zatím me zádná kobyla nekousla^^

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Tak ty jseš na berušky vysazená, párkrát jsi to už ukázala

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Ferda Mravenec jsou stejné mýty jako Rychlé šípy a pití vody na třešně ....Tak já taky většinou broučky hmyzáky hubím jen v nejvyšším ohrožení...dokonce i pavouky odnáším ven. Je to zbytečné, většinou než dojdu domů já, už zase někde na mě v koutě číhají...

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Tak jen to lehce štíplo, to když kousne ta joztomilá beruška je to stokrát horší....nejdřív jsem tomu nevěřila že koušou ale pak mne potvora puntíkatá hryzla a bylo to skoro tak bolestivé jak od vosy. Jen to naštěstí nenateklo.

    OdpovědětVymazat
  20. nádherná kobylka zelená! je to samička, pozná se podle dlouhého kladélka

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: od berušky nebolí ani tak kousnutí, jako pálí kyselina, kterou vypustí do rány. je to prudký jed, který drobné živočichy spolehlivě zabije...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Mně nekousla beruška ani kobylka m ale zato mně kousnul čmelák ( nebo píchnul ?) Měla jsem citlivý a zarudlý flek ještě 14 dní. A to nejsem alergická. Kdybych byla , dopadlo by to mnohem hůř.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Taky, taky....jednoho jsem tahala spadlého ve vodě a když jsem ho vatáhla a setřepávala z prstu tak mě potvorák taky ňafnul.....a taky to sakra bylo cejtit

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....