19 října 2012

Podzimní momentky....

Včerejší krásný den vytáhl na procházku nejen mne ale i dceru a bez psů, jen tak jsme si vyrazily udělat klasické vesnicko - chatovo - lesní kolečko. Jenže než jsme došly na cestu k lesu zatáhlo se vypadalo to, že nakonec ještě zmokneme. Naštěstí se ale rozfoukal na chvíli dost ostrý vítr, který mraky zase rozehnal....Konečně jsem zaregistrovala, že začínají konečně růst moje jmenovkyně václavky, letos docela se zpožděním. Jinak hub stále v lese je dost a dost, ale za prvé jsme neměli sebou nic do čeho sbírat a za druhé už mám za posledních pár dnů hub a pokrmů z nich až nad hlavu...



Na zemi nastláno listí kupy a vedle kvetla taková ohromná pampeliška a čelka pilně dosbírávala ještě na poslední chvíli nektar.

Rony, pes dceřinýho kamaráda, koukal na nás s terasy a že se mi ho podařilo vyblejsknout takhle jsem zjistila až když jsem stáhla fotky do kompu. Před tím se tvářil úplně normálně....






Další procházkové až zase zítra....a znovu dvě bonusové....



Zcela opadaná jeřabina tvořila proti obloze zajímavý kontrast.




8 komentářů:

  1. Ten pes je perfektní Ale všechny jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou krásný, já jsem fotografický dis, většinou tahám na vandry kytaru.

    OdpovědětVymazat
  3. Lavička a jeřabina jsou asi nejlepší a samozřejmě Rony je borec na konec!   

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Kdysi jsem tahala sebou jak kytaru, tak starou zrcadlovku Rolleiflex.

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké momentky! podzim je nejkrásnější období...

    OdpovědětVymazat
  6. A kdo bude moje václavky v Bochumi sbírat? Ještě před odjezdem jsem v lese byl a nic. :(

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To je maďarský krátkosrstý ohař neboli vyžla....ale jinak je to skvělej hafan, byly jsme tuhle na procházce s dcerou s našima a tenhle kluk s těma svejma, má ještě německého ohaře, a tak vycepovaný psy jsem hodně dlouho neviděla...náš Mates s nima lítal všude.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Na barvy možná, ale já mám nejradši léto

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....