21 října 2012

Ryby, voda , les....

Ještě dlužím z předminulé procházky pár obrázků....
Skončili jsme u lesa respektive v lese. Opět se kácí a opět zmizel kus krásného lesa.A to nemluvím o tom, jak vypadá cesta. Hluboké koleje, bláto jak na autokrosu, takže se zpočátku příjemná procházka změní v neustálé hledání suchého místa kam by se dalo šlápnout. Takže dokud nezačne mrznout je jeden směr na procházky zcela k ničemu....


Mimochodem, z tohoto hřebene mám fotky ze včerejší procházky. Vyjely jsme tam s dcerou a psy a bylo to nádherné. Zlaté. A to doslova.....





A ještě pár fotek které se mi nějak nevešly do minulých článků....








Příště bude něco fotek a něco historie....
A ještě později budou koníci....
A po nich zlatá procházka...

7 komentářů:

  1. moc hezké snímky s lesy je problém asi všude. u nás se také vesele kácí, cesty zničené těžkou technikou, všude nepořádek...a člověk jen bezmocně kouká a nemůže nic...přeji krásnou neděli, snad se sluníčko vyklube, u nás zatím mlha

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Vyklubalo, ale jen na pět minut a už je zase za mraky....včera to bylo lepší a o dost. Dokonce jsme se i opalovaly přes poledne dvě hoďky....

    OdpovědětVymazat
  3. Podle toho kde zrovna jsem...21/10/12 12:54

    Moc pěkné podzimní fotečky!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny tvé snímky jsou tak krásné a lákavé, že mne stále nutí ke krádeži. Fuj, já vím, že se to nesmí. To skládám jen hold tvému fotovkusu.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak jestli se ti něco líbí klidně si to ukradni. Mě je to jedno a nevadí mi to. Spíš můžu být jen poctěná že to někomu stojí za to si to stáhnout.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Raději se nebudu ptát co . A mám neodbytný dojem, že tedy moje fotky to určitě nejsou.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....