16 října 2012

Purple Rain....


Ale nepůjde jen o hudbu, nebojte se....ale prostě mne zrovna tato píseň napadla když jsem dneska fotila dešťové obrázky. A myslím že vám bude jasné proč....takže poslouchejte a dívejte se....








10 komentářů:

  1. Páni jsou užasné! D.O.K.O.N.A.L.O.S.T.

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelné barvy, je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždycky, krásné. Obzvášť ta poslední

    OdpovědětVymazat
  4. Ten japonský javor u sousedky obdivuju celý rok. Jednou se mě někdo tady ptal jak vypadá na podzim, když je vlastně celý rok červený. Nikdy jsem si neuvědomila jakou vlastně má barvu na podzim....a tohle je odpověď A ty borůvky ty se taky vždycky na podzim předvedou

    OdpovědětVymazat
  5. Když pominu purpurovou barvu, v souvislosti s děštěm mě vždy napadne Mike Oldfield http://www.youtube.com/watch?v=IdIb5RPabjw.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....