16 října 2012

Kapy, kap....s deště pod okap....

Kapičky dešťové, tiše se koulí,
na listech keřů smutně se choulí.
Chvilku jen malou, smějí tu být,
než skanou dolů a dají zemi žíznivé pít....
Podzimní déšť ve větvích šumí,
zkazit náladu to on moc dobře umí...
Barevný podzim pomalu mizí.....












Mám slabost pro kapky a ráda je fotím jak se dá a kde se dá...
A jako bonus dvě tváře jedné fotky, která vás baví víc?


20 komentářů:

  1. Mám radši kapky rosy než dešťové ,ale na tvých fotkách je i déšť krásný.Líbí se mi ten list a ta poslední

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, trošku evokují Dušičky, ale opravdu krásné. Zábradlí určitě černobílé.

    OdpovědětVymazat
  3. nádherně lyrické, také mám rád vodu...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné děšťové fotky, fotíš krásně. Klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen nádherné fotky, ale i kouzelná báseň.

    OdpovědětVymazat
  6. P.S. opravdu moc, moc se mi líbí ta druhá a pak poslední.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno už bez deště. Ale Tvoje fotečky jsou tak nádherné, že i včerejší slota se nezdá tak hrůzná. Tucet půvabných snímečků je téměř pohlazením. Hezký den !

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: No na rosu si zase budeme muset nějaký čásek počkat, na takovou kterou se dá chodit aniž by ti omrzly dolní končetiny myslím. Ale i déšťové kapky jsou pohledné

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Brrr, no dušičkové počasí to včera bylo. Však se taky blíží...to je část altánku, na něm se ty kapky vždycky krásně držej. a když je jinovatka tak je pro změnu krásně zajinovatkované.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Vítám tě a děkuji za pochvalu.Vodu jako Ryba mám vlastně mezi životně důležitými věcmi a proto k ní mám také velmi kladný vztah. Ale nesmí mi protejkat barákem !Ale ráda se na ní dívám a vydržím to i dost dlouho a ráda ji i fotím. Někdy líp někdy hůř...

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Jsi zbytečně skromná a už jsem ti to několikrát říkala, ty máš zvláštní dar zase z obyčejných detailů,které by nikoho nenapadlo vyfotit udělat malé umělecké dílko....a to je taky věc kterou hned tak někdo nedokáže

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Jenže zatím víc nade mnou drží ruku múza na focení než na básnění, tahle kraťounká říkanka mi trvala půl hodiny! Jo ta druhá fotka zase bylo takové překvápko když jsem jí stáhla do počítače, netušila jsem že to bude vypadat až tak zajímavě. Vidíš a mě sevíc líbí ta barevná verze, je na ní víc vidět i ten déšť a listy dělají na pozadí zvláštní barevnou mozaiku...

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Dobré ráno i tobě. Tady také už svítí sluníčko, sice ráno byla jinovatka ale vypadá to zase na jeden z krásných dnů...jen ho budu muset zasvětit práci na zahradě....a ne focení.

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Ty si zase umíš skvěle a zábavně hrát se slovy s naprostou lehkostí která mne vytáčí   ...ne, tak mě snad jde trochu focení a těžceji se mi píše....

    OdpovědětVymazat
  15. Taky se mi líbí kapičky ( tedy za předpokladu , že mi zrovna nespadnou za krk, nebo se nemusím prodírat mokrým houštím). Na větvičkách a trávě vypadají jako korálky na šňůrce. A když do nich zasvítí sluníčko , no paráda, září jako diamanty.

    OdpovědětVymazat
  16. Opět krásné fotky. Jedna jako druhá. I veršování. Neteskni kvůli počasí nebo ročnímu období. Uvidíš, že budeš pořád objevovat něco hezkýho. I mlha bude na tvých fotkách hezká, zádumčivá...

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky máš jako vždy parádní. Mně se líbí obě. Ta druhá je trochu smutnější.

    OdpovědětVymazat
  18. Všechny fotky jsou moc pěkné, nejvíce se mi asi líbí ty listy :))

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Je škoda že stejně pořád nevynikají ty kapky tak jak to opravdu vypadá....jak malé diamanty....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....